onsdag 9 april 2008

Ut ur garderoben..

Hmmm... Jo... Tjena!?... Vad mycket jag fick ligga där i lugn och ro...

M: Okej... Nu går jag in i garderoben och svär och lever rövare så jag kan lägga av med så´nt sen...

Lilla T ?!??!?? ... Jag vill också bygga koja...

Stora T: Okej... Det behöver du verkligen mamma...

Lägger mig med pannlampan på... 0,5 min...

LT: Mamma... MAMMA.... MMAAMMMMAA...

Å så dyker hon på mig... Åhhh... Jag har saaaaknat dig.. Varför får inte jag bygga kojja med dig?

M: Jag måste vara själv för jag ska ju "svära av mig"..

LT: Jag kan hjälpa dig... Jag kan jättemycket "fär"...

M: Så är inte reglerna... Gå in i någon annan garderob och "fär" du...

LT knallar i väg... Går raka spåret till "Stora T" och säger... - Du fål inte vara med mamma.... Mamma är tlött på dig och vill vara ifled... Smadang hörs de!

LT: Bhuuuäääää... Mamma... ST slog mig... LT hoppar PÅ mig för andra gången på 1,5 minut...

M: Men LT... Har du inte fattat att man inte "muckar" mot dom som är större... Man FÅR däng då... Det bara är så!

ST... Kravlar sig in... -Gud va mysigt ni har det... Och kravlar sig ut igen... För att återkomma med fruktskålen och mördarkaninen...

Så där sitter vi i ficklampans sken och käkar frukt och blir anfallna av galnakosjukekaninen... Det är mysigt...Och ganska bra, ändå... Jag är en svärande person... Det är bara att inse!

Pok

Mallakojbralla


BloggRegistret.se
^

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kom nu ut ur garderoben och kolla din mail och se ifall det fungerat annars får du maila mig på medlem@opssk.se

POK

Buzan sa...

myspys, som fan.

SKONILSSON GRUPPE sa...

Låter som en skönt, rymlig garderob. :)

Majsanochmalla sa...

Njaeaaaaaaäää.... Inte stor... Men ganska liten... Men trångt är väl najs... Ouuupps... Vad sitter jag här och skriver nu då?

Pok

Mallatröttimössanbralla