fredag 22 februari 2008
15 bekännelser från Majsan

1. Varit baddräkts modell
2. Har endast stygn på kroppen efter 2 skönhetsoperationer
3. Sökt till Adolf Fredriksmusik skola
4. Vunnit skolans pingisturnering årskurs 9
5. Ramlat av en häst...när den stannat.
6. Ville bli bilmekaniker
7. Har haft ett one night stand i hela mitt liv
8. Har dykcertifikat
9. Har aldrig brutit ett ben i kroppen
10. Kan gråta på beställning
11. Dansar flamenco som en spanjorska
12. Kör allt utom båt
13. Har en Magnum 45:a
14. Har dragit upp en gädda på 10 kg.
15. Tagit av mig kläder på scen till rökmaskiner

Har mer på lager.... en annan gång...kram Majsan



BloggRegistret.se^

8 kommentarer:

Anonym sa...

Majsan du är ju en pangbrud;-) puss

Majsanochmalla sa...

Ja jag har ju alltid tyckt d me...kram

MonasUniversum sa...

Ha ha, 5 av dina 15 stämmer in på mig!!

Majsanochmalla sa...

Vilka då...shit vad jag blir nyfiken...ok jag gissar och du ger svaren...

Nr 2
Nr 7
Nr 10
Nr 9
Nr 15 ha ha jag vill att denna ska stämma...ok

kram majsan

MonasUniversum sa...

Inte 15, men däremot 1. På den tiden var jag snygg som satan...

Bra gissat för övrigt!

Kram på´re

Majsanochmalla sa...

Mona... Du ser fortfarande "snygg som satan ut"...

Pok

Malla

MonasUniversum sa...

Du är för söt, men nej, nu är jag gammal och fet. Och har förstört ögonen med linser, så det är glajjer som gäller!

Majsanochmalla sa...

Hörru Mona...

Finfin bild på din sida iaf...

Pok

Mallaoxåglajjbralla