fredag 15 februari 2008

Vad fin!

Du är ju hur duktig som helst! Jag vill ha receptet...

Jag har checkat runt på andra bloggar.. Å snott lite tips. Kanske något för dig?

1, Man tar en pepparkaksform, förslagsvis ett hjärta, som till gårdagen då... Och stansar ut så mackan blir hjärtformad.

2, Man dekorerar med lite strössel ovanpå...

Voilá... En skitfin macka!

Jag försökte göra så i går... Men jag har ingen hjärtformad pepparkaksform men väl en älg och en kamel.... Så mina barn fick stekta ägg som var formade som älg och kamel i "Happy Valentine´s day-meal" .... Dom tyckte det var fin/roligt men fatta inte riktigt vad älgen och kamelen hade med 14 februari att göra...
-Fatta!!!... Det är tanken som räknas, röt jag då...

- Jaha... Sa dom... Vilken var tanken här då ? Mamma....

-Whatever... Fnös jag... Ät!

Man gör så gott man kan... Men hit med dina smarriga recept nu!

Pok

Mallakreativbralla
BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: