torsdag 14 februari 2008

Vinn nya underkläder

Nu har du chansen att utöka din garderob..,.
Jag har nämligen "tröttnat" på ett av mina minst 100 set Bh+Trosa.

Bättre beggade bara lite solkiga och ev vinstskatt får vinnaren stå för.
Jag vill bara poängtera att jag inte betalt detta set själv.
Glöm inte mejladress så att vi vet vart vinsten ska skickas.

En av mina skitiga ungar med solkanter undernaglarna kommer att dra vinnaren, så skynda er att skicka en kommentar och motivera varför just du ska vinna detta lite solkiga underklädes set

Kram Majsanrensarpajsarn
BloggRegistret.se^

4 kommentarer:

Pangbruden sa...

Jag tar dom i utbyte mot chefen..

Majsanochmalla sa...

coolt jag hakar på direkt....

Majsanochmalla sa...

Är han snygg... Chefen?

Mallaavisbralla

Majsanochmalla sa...

skit i snyggt...bara det finns glitter så e lilla majsan nöjd!!!