tisdag 12 februari 2008

Lördagen...

Där stod han... Med fulkaffe, rostbröd, fritata... Å hela skiten... Så sööööt...

Ärligt sagt... Jag kunde knött ner han i bingen och idkat vild härlig bakfyllesex... Men jag blev tvärblyg!!! Hjälp!!! Jag virra runt som en annan "hönapöna" med knullruffset på svaj invirrad i ett lakan...

Till slut sa han bara... För fan sätt dig ner! Jag bjuder dig på frukost! Jag ska inte bita dig! Nähäää... Tänkte jag... Å varför inte det då?...

Å så knackade det på dörren igen... Revisorn stod där med bricka.... Med frukost!?! Lite mer sofistikerad... Frukt och jos typ.... Å thé...

Jag blev helt!?!?? Förvirrad... Satans vad konstig jag kände mig... Och lite sunkig... Hela mitt golv var fyllt av skor, kläder, söderklippt mattejp och stayup´s... Med 2 välvårde män... Som normalt ser mig som en välvårdad cool affärskvinna... Fy satan vilken skenhelig jävel man är...

Vi stod där och stirrade på varandra när det knackade på dörren för 3 gången... Jag kände mig som när jag var 13 och lekte "Ryska posten".... Jag öppnade... Och där stod en söt spanjorska med "champagnefrukost"..... Med regards från Majsan och VD:n.... Champagne, jordgubbar och våtservetter?!?!?

Då kom jag till sans... Och blev mitt vanliga effektiva jag... Sitt! Drick/ät vad ni vill! Valde kläder och in i duschen...

När jag fått Treo, fulkaffe en cigg och lite smink var jag redo för Barcelona.... Bara en caffé dopio saknades...

Gaudi... Satans vilken man! Ingen... Jag säger ingen... Ska inbilla mig att han var drogfri eller frisk... Vi var i hans lägenhet på "Barcelonas Kungsgatan"... Satan i gatan... Min ungar hade gillat han... I maj tar jag dit dem.... La Sagrada Familia..... Vilket "skepp"... Gaudiparken upp mot bergen som omger Barcelona...

Hela Barcelona "bär Gaudis prägel"... På gott och ont. Drogkulturen frodas... Å Malla hatar droger... Verkligen hatar....

Majsan och jag hade telefonkontakt hela tiden... Hon vägrade vara kulturell Och begärde att få återkomma när vi hade betat av skiten... (Picasso inkl)....

Näe Majsan och VD:n var redo var vi andra utmattade... Vad VD:n som är, milt uttryckt, mån om sin imagé verkligen tyckte eller tänkte får vi aldrig veta! Och vafan... Vill vi verkligen veta allt??

Majsan shoppad loss.... Det var fan svårt att se om det beryktade guldkortet var , just guldkort, eller om der bara självantänt pga... "Flitigt användande".....

Pok

Mallafunderarbralla




BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

Anonym sa...

usch, fy och jävla omoral
skam, olämpligt. dumt och idiotiskt.
and i fucking love it
hahaha, så ska ni ha det tjejer, HELA JÄVLA TIDEN.
tycker att min kropp är uppe för spekulationer lite för mycket/ofta i era kommentarer,
fan vad jag retar mig på BLIXMAN för er skull. jävla klåpare,
hon slår er alla med jävla fusk.
jag borde posta 3 inlägg på baristasnack, så att hon ramlar ner från sin fusktron.

/bloggkungen 3IRAD

Buzan sa...

hahaha.. först när du får skumpa och jordgubbar, yes, jag visste att du var my kind of görl... ;-)

Pangbruden sa...

Gaudíd polare dalí huserar han med i trakterna.. Båda var nog drugaddicts de luxe.. Fram för mer hotellfrukostar:-)

Anonym sa...

Läste inlägget av Mallan från Sheraton med VDn - där stod "långklänning eller päls"?
Är det någon av er som äger päls (äkta), eller kanske båda? :-)

Majsanochmalla sa...

No way!...

Pälsar kommer inte på våra vackra kroppar!!

Pok

Mallafuskpälsbralla