fredag 8 februari 2008

Min kväll...

Just det... Den blev inget roligare än hemma...

Fast iofs det är väl ganska roligt att blogga runt och dricka ett glas rött... Jag är nöjd!

Och ja... Jag skulle behöva lite sex och mys... Lovern och jag har inte kommit så långt ännu... Gemensam arbetsplats får mig att backa lite... Innerst inne är jag nog ingenting annat än en riktig fegbralla...

Revisorn? Du kan inte mena allvar... Han är ju så tråkig så klockorna stannar... Stor riska att jag skulle missa honom i min stora "prinsessenpåärtensäng"... Noll utstrålning lixom.. Sätta mig på honom vid frukostbordet.. Tappa bort honom på ICA... Gå därifrån med någon helt annan, lika utsrålningslös... Tack men nej tack..

Nu sitter jag på jobbet... VD:n är väldigt sliten och som ett "nervvrak" när han pratar med mig... Hahha... Han blir nervklen för att han inte har koll på hur mycket jag vet.... Kan han ha det...

;-)

Pok


Malla



BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

Pangbruden sa...

Han kommer att bli nervklen och när han sjukskrivits kan du ta över hans jobb och får även din fru tillbaka! Klockrent

Majsanochmalla sa...

Hahha... En brud med min fantasi och förmåga av se lösningar på allt!

Du e smart!!!

Kram

Malla

Buzan sa...

*asg* Han skulle bli ännu mer nervklen om han vistte hur mycket VI vet :)

MonasUniversum sa...

På min gamla arbetsplats så levde alla efter devisen; inget hor på kontor.

Dvs alla utom jag och chefen.

Det slutade visst med giftermål och en taliban...

Majsanochmalla sa...

Oj då!!! Hoppla hoppla!

Men det gjorde ni ju bra!

Så ingel regel utan undantag!

Pok


Malla