måndag 18 februari 2008

Träningsvärk...

...å det kommer inte av att jag kört snabb sportig V8:a.....Oh my good jag älskar att köra fort till schysst musik....vi poppade ZZ Top, Whitesnake, shake that ass med Eminen....i 20 mil....Love it!!!

Middag, party i goda vänners lag. Mr Olala som nu fyllde år hade bestämmt sig för att just i dag så fick han besämma allt...å det gjorde han, precis som om han inte gör det alltid...hm.
Han lirade trummor och var en galen "Hey mr Tamburin man"...med en sån inlevelse och vi andra drack grogg o dansade enda in på dom små timmarna.

Väl uppe på hotelrummet så skulle Olala bara gå och göra nåt...jaha tänkte jag och gick o la mig......I klädd mina snygga underkläder, over knee strumpor med svarta siden rosetter och ett par snygga stövlar, med täcket mellan benen....så lilla rumpan upp i vädret.. Inga baktankar alls..."gäsp"..karlar e så lättstyrda!!

Funka fint....Olala som alltid är party sugen, sket i polarna i den hyrda festlokalen och började mysa med mig istället...

Han erkände för mig att det har aldrig funnits nån tjej som kunnat få honom att inte festa vidare med polarna, brudarna har fått vänta....men han behövde inte ens fundera...han kom till lilla mig!!!

Vet inte hur många timmar vi skavde på i hotellrummet, men jag kan säga att kl 09.00 så hade vi kanske sovit 1 timme eller 2..

Denna natt var helt fantastisk och jag tror jag fick minst sjuttioelva orgasmer, det var som om dom regnade på mig....
Så på morgonkvisten runt 11-12 så kom sex lusten tillbaka och då blev det typ sjuttioelva till....Jag var så slut i kroppen att jag tappade kontrollen helt, började skratta helt hysteriskt i en kvart eller nåt och blev som en kolmask, höll på att ramla ner från sängen....
Och medans jag skrattade så fick jag hela tiden en massa nya små orgasmer, hur fan e detta möjligt...

Olala då som inte hade fått komma en enda gång på alla dessa timmar ville ju naturligtvis ha en hjälpande hand!?! eller mun!!!...men det gick inte för jag bara skrattade.
Jag var precis lika slut i kroppen som efter man lyckats pressa fram en knodd.

Jag måste vara den mest sexuellt tillfredställda kvinnan i vårt avlånga land...

Nu ska jag sova, barnen e nattade och Olala kommer på besök i morgon...tänkte han skulle få smaka på syster Majsan då,.....He loves me...yes yes!!!!

Natt natt från Majsan den tillfredställda som köpt en rotting till Olala i present, han ska få igen för min blåslagna rumpa..

Bye the way..man får snygga triceps när man spjärnar emot, mot en vägg eller sänggalvel...tänk på det brudar!!!
BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hej hopp min favvokompis...

Jag korrigera din miss... Ba så du vet!

Pok

Mallakorrigerarbralla

Majsanochmalla sa...

Thanks "american woman"...pözz

Anonym sa...

kan inte bestämma mig för vad du är - lögnare eller hora. jag återkommer om det