onsdag 6 februari 2008

Kräkas igen...

Jag uppmanar/ber/vädjar till SkoNilssonGruppen... Snälla.. Ta bort låten ni har på er blogg...

Vi är på god väg att bli kära i er... Men vår relation tog ett steg bakåt när jag hörde låten på bloggen... Då gick jag och kräktes... Så kan vi väl inte ha det!?

Och jajjja.... Jag vet att jag är en jävla chickenkräkkäring.... Men lyssna på den här...

Jag och mitt ex hade faktiskt ganska många bra år tillsammans. Och då var just denna låt vår...

- Vi spelade den ganska ofta för varandra.
- Vi dansade alltid till denna låt på fester mm..
- Vi spelade den när vi fick barnen
- Vi dansade vår bröllopsvals, på kontoret en sen kväll när de spelade den på radion.. (vi hade ett väldigt otraditionellt bröllop)

När jag berättade att jag ville skiljas... Blev något väldigt, väldigt fel för denne man... Han vände på en femöring....

Sedan dess har han på olika sätt försökt knäcka mig... Jag besparar er detaljerna... De är så dumskitiga och ovärdiga mig och även er.. Men en sak är viktig för att ni ska hajja...Och det är att han förföljer mig... Han är en looser... Man gör bara inte så...

Han kan inte längre nå mig psykiskt... Jag är superstark...Men däremot... fysiskt... Så när jag hör denna låt... Reagerar jag alltid med att börja kräkas... Lyssna på texten!!! Scarry!

Hahha... Tänk er när vi sitter på alla rättegångar hit och dit som han drar igång....

Advokaten: Berätta vad som hände kvällen då och då...

Malla: Jo... Blablablabla.. Bla... Åhhh uräkta mig... Jag måste kräkas...

Paus...

A: Känns det bra? Kan vi gå vidare?

M: Visst ... Bla, bla... Hjälp... nu kräks jag...

Paus... osv, osv... Sista rättegången tog 3 timmar mer än vad min advokat räknat med...

Eftersom jag har ganska svart/sjuk humor... Så tilltalar mig humorn i detta absurda... Faktiskt!
Lägg där till mitt ex advokat som är som en riktig terminator när det gäller att vinna... Jag önskar att jag kunde smygfilma och lägga ut det på "YouTube"... Skulle bli succé....

Snälla rå... Byt låt,,, Men bara inte till Berry Whites You´r my first, You´r my last , You´r my everything... Den drog alltid igång när jag startade min bil.. Under 1 års tid... Han hade snott bilnyckeln och kopierat reservaren.... Varje natt...När jag sov... Gick han ut och matade in den cd:n i bilen... Fy fan... När jag tänker på det... Skrämmande!!!

Exet... Get a life!!! Jag gillar inte dig heller!!

SNG... Skit i det... Byt bara låt... Jag vill fortsätta bli förälskade i er!

Jag behöver er...För jag har världens fulaste fötter... Dom ser ut som... Väldigt knubbiga, böjda bananer... Inte gula... Men blekfeta och snéa.... Har ni någon lösning på dom då?

Pok

Mallabananafeetbralla










BloggRegistret.se
^

2 kommentarer:

SKONILSSON GRUPPE sa...

mina damer. låten är bytt. och detta ENBART för er. ni är ju TALK OF THE DAY på jobbet. alltis spännande att se vad för galenskaper ni skriver om

Majsanochmalla sa...

Tack bejbisar...

Men rösta då för faaaan!

POK

Malla