fredag 7 mars 2008

Jag blir galen...

Sova...

Nähää... Det är, tydligen inte min grej!

Nu sitter jag här sen 3,5 timmar och kan bara inte somna om...

Nu har jag kollat alla bloggar... Som jag gillar. Röstat på desamma... Å hittat konstiga foton.. Snodda bilder?? På en fotoblogg!??! Hmmm...

Lärt mig laga vegetariskt.. *gäspar*

Blivit förbannad på politikerna... Psykiatrin ska spara 28 millar... Skitfint! Oj nu försvinner nog alla psyksjuka... Ingen psyksjukvård.. Inga patienter... Då så! Problemet löst!

Strindbergsmålning värd 10 millar är återfunnen... Intresseklubben noterar! Synd att Majsan och jag inte hitta den... Vi får shejpa upp spiontakterna nu....

Nyckelpigor är livsfarliga.. Iaf vissa.. *satans rädd*....

Läst alla nyheter på nätet... *gäspar igen*

Nu börjar jag bli trött igen... När det är dags att gå till jobbet...

Livet är fan inte rättvist!

Pok

Mallagäspbralla




BloggRegistret.se
^

3 kommentarer:

Buzan sa...

Haha.. så döär kul hade jag det häromnatten också....Snacka om att internet är litet ibland....

Pangbruden sa...

Ta hem ett par brittiska teens ett par dagar, då blir du så utsliten att du kommer att sova som en klubbad oxe! POK

Majsanochmalla sa...

Nä va fan malla du ska ju jobba som phonefucker på nätterna...så du får in lite stålars...nyhetet fan va tråkigt...majsan