tisdag 11 mars 2008

Okej...

*Pillar naveln och ser djup ut och tänker... Dagens I-landsproblem*

- Tjokkopokko fortfarande... *Tar en tugga till på chokladkakan*

- Lockar tydligen vissa killar ff.... *Blev flirtad med, BIG TIME!!! På Söderleden*

- 2 Ggr... Fast jag hade 2 osnutna kids i kärran... Och har, en snudd på pinsam bil...

- Men jag gillar inte Elviskopior i 60-tals Mustang... Så den drog jag ifrån...

... Jag är iaf charmig.... Tror jag... Vill jag gärna tro... Eller!?!? Kanske inte... Eller njaeoae... Ibland väl?

Mallatjokkisbralla

BloggRegistret.se
^

4 kommentarer:

Pangbruden sa...

Klart du är!!! och snygg, och smart, och rolig, och intelligent, och rik på erfarenheter iallafall!!! pözzz

Anonym sa...

Klart du är snygg :D Toppsnäcka / Anna

Majsanochmalla sa...

Men!??!? Hur gulliga är ni... Självförtroendet är inte på topp... Å så kommer ni bara så där! Tack.. *rodnar* You 2 made my day!

Pok

Mallagladbralla

Anonym sa...

kan du inte istället berätta hur du rodnade när JAG charmade dig till en nivå som gjorde dig knäsvag!

gammla gubbar har inte en jävla chans på sexiga kvinnor, för alla vet ju att det är unga kaxiga självgoda killar som gäller för er

/ bloggkungen 3IRAD