torsdag 13 mars 2008

Utflykts dax

...japp då var det dax igen för matsäck till ungarna...Dom får välja, det får dom alltid bara det är bra mat...

När jag står som bäst kl 21.00...steker ägg som ska på macka till lill killen, steker kyckling och kokar pasta till stora tjejen, ungsbakar lax till mig själv...jag ska åxå på utflykt...till jobbet!!!
Man fixar o trixar blandar o´boy o juice häller i pet flaskor, häller dressing me i flaska.

Kan inte låta bli att tänka på matsäcken deras pappa gjorde åt dom för ett år sedan,,,ni tror inte era ögon I Prommise:

1 paket muffins och en sportdryck!!! go daddy go daddy....ensam vårdnad sa du!!! Ha Ha tillåt mig skratta högt...

Mamma fixade ny matsäck i ett nafs,,,, färdiga sallader från statoil...enligt mig bättre än muffins!!

Hoppas nu mina älsklingar har en trevlig utflykt !!

majsanbästiköketpajsarn

BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: