söndag 23 mars 2008

Jag är en häxa... You bet!

Jag har varit på landet.... Flög på kvasten.... Så klart!

I Dalarna träffade jag min "farbror" ... Han som tappade mig i golvet, när jag var fucking sötnos och 4 månade gammal. = Svaret på varför jag är som jag är?

Min farbror... Han som tappade mig, är nyopererad... 40 kg, nyopererad, cancer i ansiktet... Halva ansiktet är borta. Det finns ingenting.... I ½ delen av ansiktet... I andra halvan, såg jag "busfarbrorn", gapskrattet... stoltheten.. Glimta förbi! Tack... Någon... Jag och min "farbror"... log, grät, och asgarvade åt gemensamma minnen. "farbron"... Var dessutom "glasklar" i skallen... Just då... Sa jag tack?!? ... Någon!?

Vet ni!??! Så klart ni inte gör... Men... När "farbrorn" Var frisk... Då fixade han så jag alltid hade "värstingbilar"..... Anpassade efter behov/årstid. Tack "farbror".... Va?!?!? Har inte alla bubbelgumrosa BMW´s cab på sommaren..,. Eller Volvo awd, turbo på vintern??? Va!?!? Sa jag någonsin det?

Nu är det "paybacktime"... Om 2 veckor åker jag till Dalarna igen. Då ska jag passa "farbrorn"... Så att faster får dricka vin och mysa med pappa, mamma och "farbrors" 92-åriga mamma... ..

Det känns ... Bra... Riktigt bra...

Pok

Mallatacksambralla
BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: