torsdag 6 mars 2008

Olala spar åt fattiga mig..

...Olala kom hit i veckan och hade med sig lunch till sig själv...jag sörpla ju soppa...
Sån tur då att det blev lingonsylt över i en liten plastbunke...
O: den här kan ungarna hälla på nåt sen
M: javisst ställ in i kylen.

Så då gjorde Olala det.....I dag öppnade jag kylskåpet och det är ju lite trångt,skulle behövas rensas, En väldigt annan dag!

Plastburksjäveln hade helt själv ställt sig på högkant och droppat ut att jävla sylt....vilken tur att den stod högst upp i kylen...så till helgen vet ju jag vad jag ska göra, som om jag inte har nog ändå.

Ingen rast ingen ro, jobba som ett liten flådd råtta....

Kolla in delar av min avbetalningsplan!!! Jag döööööör, please någon hör min bön.......give me money!

Advokatkostanad, very expensive: 27.000:-

Avbetalning möbler som skulle var räntefritt...har nu betalt av i 1 1/2 år och skulden minskat 7.000:-....har betalt in lite sent ibland o svich då kostar det 400:- i ränta den månaden och så håller det på: 20.000:- kvar

Ikea konto: 4.600:-

Resekonto, Ving: Bara 3000:- kvar att betala

Sen alla andra räkningar...gud ge mig en lotto vinst eller nåt....

Så det är rätt så bra när det blir lite sylt över i en matlåda...

Majsansomnumergårpåknäna.....aj aj

BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: