fredag 2 november 2007

helt slut...


Har huset fullt med ungar som håller på att skrämma skiten ur mig.


Jävla små illa luktande monster som inte fattar vidden av att prata med små bokstäver.

Sen ska dom utfodaras, nu förstår jag frasen: GRATIS ÄR GOTT!


Man kan tro att dom inte får nån mat hemma, undrar hur jag ska lägga fram det snyggt till deras päron, hm


Jag fick lungt vänta och ta det som blev över och det var inte mycket, så jag tar ett glas vin till,,, fantastiskt vad vin mättar bra.


Nu sitter dom små monstrena i soffan och sjunger sing star, behöver jag säga mer... I´ts the final count down har aldrig låtit så illa....


Blir dom inte bättre snart så måste jag slita av dom micken och visa hur det ska låta.... I´M grym på singstar, ni kan fråga mina tjejkompisar!!!


Hantverkare är ett släkte för sig, håller mig enbart till just den kategorin av män.... .Det är väl nåt med uppväxt som gör att jag dras till dom, eller så är det bara den enkla andledningen att jag bor i ett halvfärdigt hus.


Skruva och fixa först sen pippelippa... det är mitt motto!


Kram Majsan Hammer here!!



BloggRegistret.se

0 kommentarer: