tisdag 27 november 2007

Snacka om PMS

Börjar fatta läget..

När jag hämtade ungarna på skolan fick jag en p-bot å började böla...

På vägen hem, körde ett jävla pucko rakt ut från vänster och snudd på mejja ner min "lilla röda raket" med 2 guldklimpar och lilla jag i. Vid nästa rödlyse gick jag ut och vevade... Fullt beredd på att ge han en feting mitt i plytet. Killen på 1,90 låste dörren, när jag( 1,62) banka på. Så jag kom inte åt fanstyget. Svärandes och gormandes hoppa jag in i min bil och åkte tutande efter idioten 4 kvarter. Vaknade till sans när "Stora T" helt iskallt sa: -"Fy vad du är pinsam mamma... Fatta att han skiter i dig...

När jag kom hem så kunde jag inte trassla ut elljusslingan som ska upp på balkongen. Klippte skiten i 50 000 delar och voodoonålade "Claes Ohlssonkartongen"... Hahha... Där fick dom!!!

Började återigen böla när jag nyss gick in och stoppade om kidsen som sovit någon timme eller så... Bhhuuuu... Hur kunde just jag få så underbara barn...Bhhuuu.

Skriver ytterligare ett inlägg i bloggen (detta) å börjar garva åt en gammal historia, Hört den?

- Vet du varför det behövs 18 tjejer för att byta en glödlampa?

- DET BARA ÄR SÅ!!!!!!

Hahhaa... PMS-humor!!!

Nu måste jag nog ta en godis till innan jag lägger mig.

Kran... Julgran... (måste ju börja tänka på julklappsrimmen)

Malla







BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: