lördag 10 november 2007

Oh my good....


...You are soo beautyful my dear friend,,,ska inte säga vart i beautyful jag lägger betoningen...... Beauty såklart,,,vart annars!!!!


Fan Malla nu har du hittat FBI formen, nu måste din kropp få slinka in i en uniform, sån där kroppsnära som gör rättvisa åt din figur..
Tänk om MM hajjar vad han går miste om.... Malla 007 med rätt att knulla!!! Han hör nog av sig om han får nys om FBI uniformen, don´t worry e happy......
Olala har förästen hittat hit till brottsplatsen igen, för att säkra bevis eller för att begå nya brott månne...... ja vi få väl se hur länge han står ut den här gången, han antydde idag att jag var empatilös och att om jag skulle göra psykopat testet så skulle jag få full pott...han har höga tankar om mig den där Olalan...
Over and out låter så tråkigt så jag säger hellre:
In and out
Dagens motto: var dig själv och skit i andra!
Majsan the scary one


BloggRegistret.se
^

http://www.blogglista.se/">http://www.bl
ogglista.se/button.php?u=desperatenotwives" alt="Blogglista.se"
border="0" />

0 kommentarer: