torsdag 29 november 2007

What´s up?

Å vart tog du vägen då?

Ska jag ro projekt "meningslöst bloggande" i hamn själv?!?!? Kom igen nu Majsan!

I dag har jag överlämnat "diamanterna" till "Gräsklipparmannen". Lite najs är det ju! Att jag älskar mina 3, mer än livet självt, är ju självklart... Men puddingar som jag ´måste rebootas (hur fan stavas det då?!??!) ibland... Så är det bara.

Jag lämna knoddarna i plugget. Jobbade, gick hem och zappade. Ut på stan med bonusbarnet C. Hon är 18, snart, år och en kopia av Birgitte Bardot... Å lite vackrare... Å ett charmtroll utan "Gud´s like"... Så shoppandet gick bra... Jävligt bra tom. Pruta på systemet.... Vem fixar det utom hon!?! Utmanar dig! Å Alla som läser...

Vi införskaffade nytt julpynt. "Gräsklipparmannen" har tagit allt gamalt. Så detta shoppandet är ett måste!

Bästa fyndet var en krans för ytterdörren i svart svandunsfjun. Till det valde "BB-lookaliken", strass på metervara. Hon är inte bara snygg. Hon har bra smak också! "Bonusmamman" är bara snygg... Håller käften å pröjsar. Minimänniskorna, som bor hos mig kommer att bli mer än nöjda!


Mallans bästa:

- Vet du vad det är för skillnad på en man och en choklabit?

- Jooo.... Chokalbiten.. Smakar alltid gott!!!! ;-)









BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Vadå meningslöst, jag är hel seriös med penna bakom örat och allt som hör till sånna författar talanger som oss...

tjingeloing