onsdag 7 november 2007

Sån´t é livet...

Du är en riktig vän du...

Babsan och jag bugar å tackar. Är det möjligt att jag kanske också kan glida ner i någon av sängarna? Bara för lite testing, testing... Typ.

Jag har införskaffat woododockan "gräsklipparmannen" nu! Fantastiskt vilket välbefinnade det medför att låta kniven långsamt glida in i honom. Som bäst mår jag när jag "cuttar ballarna" på han.

Trist med Olala...

MM är !?!? Osynlig!?!... Jävla butterkaka! Tror att han ruttna på att jag bara ville vara kk. Nu när han agerar efter det är jag skitsur och förbannad. Han hör aldrig av sig!!!?? Vad är problemet? Ska det vara så förbannat svårt för honom att fatta att jag gärna vill bli sexuellt trakasserad via sms och mail!?! Och att jag har rätt att ändra mig hela tiden... Jag är ju kvinna!

Det blir att nätdejta för mig också.. Najs! En till frukost, en annan till lunch och en tredje till middag. Mer har jag nog inte tid för just nu. Har ju fått ny lägenhet och måste ju "blåsa ut skiten" och byggna nytt för att kunna flytta sen igen.. Man ledsnar ju så fort i min ålder.

Kanske ska man satsa på att dejta hantverkare, så som du gör. Verkar så himmla fiffigt med den lösningen. Och de flesta hantverkarna i Sverige, just nu verkar ju vara polacker, och det är ju också himmla bra, då behöver man ju inte snacka med dem heller. Man bara visar verktyg, renoveringsobjekt, och sen kasta dem ner i sängen och sen ut genom dörren. Paketlösning liksom...


Dagens Mallatänk:

-Skulle inte pingis vara en roligare sport... Om kvinnorna sköt bollar med mufflan... Och männen servade med ballarna!?...

Tjingeling

Kram

Malla... "tom i bralla"








BloggRegistret.se

0 kommentarer: