tisdag 27 november 2007

Ragga på nätet?!??!

MM... Är ett minne blott. Pallar inte hans PMS-humör. PMS har jag ha själv så det räcker...Fast jag saknar ju honom lite. Han var ju bra på sitt sätt. Typ i sängen. Å mer kräver inte jag, min lilla anspråkslösa människa. Men man vill ju att dom ska vara lite glada å goa dess emellan också...Iaf så lagom att man hinner sticka därifrån.

Nu ska jag ragga på nätet. För det är jag så bra på, tror jag...

Jag, min fjant trodde det räckte med att jag skrev: "Här är jag, drömkvinnan, glad, kåt och tacksam." Signatur: Måste man verkligen snacka också?

Vad får man för svar?!?

Världens kravlista! Å sen undrar dom hur man ser ut? Och så berättar de om allt de äger och har i prylväg. Å så säger de att jag inte har foto på min sida för att jag säkert är skitful och skitfet.. Jaha?!?!

Då funderar jag... För det är ju jag också så bra på... Och så tittar jag på deras hemsida.

1, Hur fan ser dom själva ut?!?
2, Varför tror dom att jag skiter i om de är gifta eller sambos?
3, Varför tuppar de upp sig med typ "den som har mest när den dör vinner?"

Mallasvar:

1, Jag skiter hur du ser ut. Bara du har den utstrålning jag vill ha. Kom inte med några schablonmässiga utseendekrav. Skönhet ligger i betraktarens öga. Jag är varken skitfet eller skitful. Jag är superfin.

2, Jag vill ha en rolig, generös, snäll loverboy. Jag anser inte att de som "fular" har de kvaliteterna. = Jag är inte ens intresserad. Jag vill inte krångla till mitt liv. Bara ta till vara najs/mysiga stunder med en annan bra vuxen, av motsatta könet.

3, Jag skiter högaktningsfullt i vad "loverboyen" eventulle äger eller tjänar. Lika lite som han ska skita i vad jag äger/tjänar. Sandlåda! Jag har allt jag vill ha. Och det säger ingenting om mig som person.

Jajja... Än har någon potentiell kandidat inte dykt upp. Fortsättning följer!

Malla,som tycker sex är roligare när man är minst 2. ;-)

POK








BloggRegistret.se
^

http://www.blogglista.se/">http://www.bl
ogglista.se/button.php?u=desperatenotwives" alt="Blogglista.se"
border="0" />

0 kommentarer: