fredag 17 oktober 2008

Malla min Malla

Jag om någon vet hur du kämpat o slitit för att få ihop pengar för att kunna ta dina små fina ungar till Kina. Den underbara kvinnan som du är så ville du ta dina barn och visa dom det land som som gjorde det möjligt för dig att få dina underbara ungar. Du har verkligen agerat som den bästa mamman i världen, utan rädsla ville du visa dina barn deras rötter...Det är det Malla som gör dig till min förebild som mamma.

Jag blir så ledsen å barnens vägnar då jag vet hur dom har sett fram emot att åka till Kina...tänk dig själv att komma till ett land och se att alla ser typ likadana ut..

Blir så arg å dessa människor i din närhet som bara förstör för dig o barnen....-Finns det några vinnare i det här???
-Nej bara förlorare och det är ju dina barn som får ta den värsta smällen och det gör så ont att barn å 2000-talet ska behöva ha det så här.

Men Malla jag finns med dig hela vägen och vi får kämpa tilsammans...vi kan inte ge up...
Jag vet hur du känner, hur många gånger har jag själv inte varit under isen och bar velat svänga på ratten i hög fart...bara för att få slut på skiten...

Men oraoa dig inte Malla...mörkret kommer inte att segra, dom har redan förlorat för vi har nåt som inte dom har...dom är redan förlorare...tänk på det, varje dag när dom vaknar så är dom förlorare...dom har inte livsglädjen, men du vännen det har vi....
Vi är solens gudinnor båda två...och alla andra som kämpar för sina barn och för att hålla huvudet övanför vattenytan....

Älskade Malla du ska se att det löser sig....ska köpa trisslotter idag och vinner jag så åker du till Kina ok????!!!???

Älskar dig vännen...

Din egen Majsanvillattniåkertillkinapajsarn


BloggRegistret.se^

5 kommentarer:

Pangbruden sa...

Förbaskade Majsan.. nu gråter jag ju...och jag är ingen blödig människa

Mallan.. du är rik på vänskap i allfall!!!

Kram o styrka till er båda

Anonym sa...

Jag hade tänkt att önska dig lycka till ikväll med däckmannen å så läser jag detta... Livet är orättvist hårt ibland. Jag hoppas verkligen att allt löser sig på bästa sätt!!

Monica sa...

Å Maaaajsan, min maaaake up!
;(

Anonym sa...

Nu har jag totalt missat vad som skett dig,ojoj vad ledsamt,kan inte för mitt liv förstå varför vissa människor ständigt ska gå i motblåst!

Att slita så och sen bara vips!...borta.

Scrollade ner och såg att solen lös i o med ny bekantskap i däckbytar branchen och funderar om du kan sälja hjulen för att kunna åka?
Kanske ingen bra ide´ då du kommer behöva nya däck i varje fall...

Hoppas ni kommer iväg på er resa fast det kanske dröjer...

/Kramar

Unknown sa...

Jag skulle gärna ge dej 55.000 men jag har inga....
Har läst lite bakåt i tiden och kan bara säja fyy fasiken vilket ex..stackars barn..ja och stackars dej med..

Kram på dej fastän jag inte känner dej!

Hoppas det löser sej och att ni får åka till Kina iallafall...