torsdag 30 oktober 2008

Min bilmekaniker...bara min!!!!!

Jag och stora H hade en myskväll....vi kollade på High school musical 1 och 2.....filmerna var bra och dom fick mig att tänka tillbaka på min egen uppväxt med Grease och Abba. Så där låg vi i soffan och proppade munnarna fulla med popcorn och en o annan tår på våra kinder...Ja jag gråter till filmer, har alltid gjort och kommer nog alltid att göra.

När klockan är runt 01.00 så kollar jag min telefon.....SMS från Mr Mek.

Så här stod det:

Hej din bilmekaniker här.
Du får ingen faktura på bilservicen utav mej, jag har ett annat förslag.
Kostnaden för för service o besiktning är ca 1.900:-, ta dom pengarna o gör nåt mysigt med kidsen, en superkväll el nåt. Ni behöver det tror jag. Mvh Mr Mek

Vad säger man tjejer??? Jag blev så glad att jag började tok skratta och stora H me.
Mamma sa hon är det å riktigt??? jag sa ju att han gillade dig...och så skrattade vi igen...
jag helt euforisk ringde och väckte sivan.....hon svimmade,,,måste ringa henne idag!!!
Malla tröttbralla sov...jag ville ju berätta för alla mna väninnor om min Mr Mek.

Tack o tack o tack igen min Mr Mek du är inte bara underbar utan helt j....a fantastisk och jag ska ta mina barn på en helkväll det förtjänar dom...Jag ska nog redan idag ställa mig vid spisen och baka bullar till dig fyllda med så mycket tacksamhet och kärlek...Men eftersom jag inte är så bra på att baka så ska jag göra mitt yttersta, jag lovar...

Kan inte låta bli att undra vems V8 han gillar bäst bilens eller min???
He really gets my motor running...så här kommer en låt till min Mr Mek



Majsangotamotorrunningpajsarn


BloggRegistret.se
^

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det e så tokunderbart så man rycks med i pur glädje här hemma framför skärmen!
Rock on baby! =)

/Garbo

Majsanochmalla sa...

Ja visst är det härligt..och det bästa här är att han har så stort hjärta att han tänker på mina barn..sånt värmer...kram majsan

Anonym sa...

Vägen till kvinnans hjärta går genom barnen :)
Helt rätt ska han ha dig så får han barnen oxå.
...och så vitt jag vet går vägen till mannens hjärta via magen så baka bullarna du med mycket kärlek ;)

/KRAM från Garbo

Majsanochmalla sa...

Så sant Garbo...I will!!!

Anonym sa...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!! Men vilken jäkla KARL!!!! VA??? Shit, du måste ju bara kroka den här mannen....

Baka på nu bruden, det är han värd.... o klyka upp tuttarna lite när du lämnar dom! Jihaaa... va härligt!! Jag blir ju helt kär nu... :)

Puss o kramar

Anonym sa...

Vad säger Mr däck om kunkurrensen tro:-) Kram på dig min sköna!!

Suzie sa...

EGOIST!!! Dela med dig till dina mindre lyckosamma medsystrar!!

När skämt å sido!!

GRATTIS...du är värld all lycka och medgång!

Kram
Suzie

Majsanochmalla sa...

Ja jag har ju Mr Däck,,men han verkar resa rätt mycket så vi har inte träffats...
Sen har vi pelle svanslös krogägare en riktig goding men inte för mig...
Nu nu kómmer även Mr Mek...han vet jag ju vart jag har mest hela dagarna...
Men med det jag gått igenom så är jag väldigt o då menar jag väldigt försiktig och går långsamt fram...
kramisar

Suzie sa...

Det tycker jag låter mycket klokt. Man kan inte vara nog försiktig när det gäller val av exemplarisk alfahanne.
Det finns ju som bekant en hel del containerfynd ute på marknaden. Vid en första betraktelse ger de sken av att vara utan synliga fel. Men när man väl släpat hem dem så skär de sig med allt annat runt omkring. Först då inser man varför tidigare ägare dumpat dem....

Majsanochmalla sa...

Ja du suzie jag skrattar åt ditt inlägg...shit vilka containerfynd man gjort i sina dagar...måste börja se mig omkring i antikaffärer snart tror jag...där vet man ju iaf värdet....
Majsanantikrundanpajsarn