tisdag 27 november 2007

Barn och barn... Och så barn som är "Extra allt"

Häpp, Häpp... Nu är jag glad igen...

Det är så najs att vara tjej/kvinna/käring... What ever... Bara att ändra sig när det passar.

Nu passar det mig att vara "a happy girl". Hantverkarna har jag koll på, just nu.. Den raraste har just ringt. Att han är min pappa gör ju inte saken sämre. Han äger! Å är cool. I morgon ska han börja på nytt jobb. 71 bast och pensionärad sen knappt 1 år. Han gillar inte att vara "chimpans". I dag kommer han å fixar till mig! I like!!

Du... Du vet ju min lilla "T"! Hon är verkligen ett barn med "extra allt". Typ en "Big Mac + 5 meny. Fast ingenting är säkert, så som med MCD... Där smakar ju allt skit hela tiden, oavsett meny. Med "lilla T" är det mesta osäkert... Hon är så påhittig i allt och ljuger gladerligen de flesta upp i synen. Kvick i käften är hon också. Har alltid svar på tal, vet och kan allt... Dessutom är hon en unge med totalt utan spärrar. Allt hon tycker, känner,vill å tänker, säger hon bara rakt ut... Och ingenting "smakar skit". Det mesta med henne är ett stort äventyr. Trots att jag borde vara en "slipad 3- barnsmorsa" så får, just denna unge mig att både skratta, gråta, bli utmattad och förbannad på ett sätt som ingen annan unge... Vill bara säga...: "-Lilla T... Jag älskar dig oändligt".

Malla, som inte bara är sexobjekt... utan även mamma. ;-)

Pok







BloggRegistret.se
^

http://www.blogglista.se/">http://www.bl
ogglista.se/button.php?u=desperatenotwives" alt="Blogglista.se"
border="0" />

0 kommentarer: