tisdag 27 november 2007

Tror jag fått en släng av skriftlig afasi... Typ?!??!

Hej å Hå...

Nu kommer jag!?!? Va fan skriver jag!?!? Här är jag.. Menar jag ju så klart!

Joåådåå... Visst har jag och ny "lover" varit på resande fot. Självklart bodde vi på lyxhotel i NY, Tog en snabb sväng till LV, kamma hem storkovan och tog nästa flyg till LA körde Route 66 nercabbat med mitt långa blonda, självlockiga hår som en lång vacker slöja bakom mitt vackra ansikte... Typ en helt vanlig helg... Sen vaknade jag...

Slipsen du köpt till Olala... Är skitful! *kräks*... Å jag är inte ett dugg avundsjuk på att din "kortjävlafulslips" är längre än dina boopisar. Om det hade varit jag, så hade slipsen varit hälften så lång som mina booooopisar... Skitslips!

Däremot är jag skitavundsjuk på din biltvätt... Själv har jag stämpelkort på Statoil. Iofs gulliga grabbar där oxå. Men dom är inte nakna och dom kommer ju bara om man fastnar i borstarna...och då får man på egen risk gå ut bland sprutvatten och borstar. Piskad, våt
(på fel ställen) och ofta ramlar man omkull pga av vaxet... Hur snygg kan man va i det läget? Knappast någon grabb som tänker: "- Wow.. sexig brud!!!! Läge för att näcka"..

I dag är jag på skithumör... Hantverkarjävlabajsskit... Igen!!! Vattenläcka i köket= uppborrat köksgolv. Ingen kan göra något. Och golvkillen är försvunnen... Finns det något "svart hål" även på Tellus? Ett svart hål där hantverkarna går försvinner?

Nu ska jag jobba å vara skitsur!

Mallas slutsats för dagen: Hantverkare... You can´t live with them... And you can´t live without them....

Pok

Malla







BloggRegistret.se
^

http://www.blogglista.se/">http://www.bl
ogglista.se/button.php?u=desperatenotwives" alt="Blogglista.se"
border="0" />

0 kommentarer: