måndag 26 november 2007

Vad händer???

Malla din lilla bajskorv....hur har du mage att inte skriva i bloggen....är ju skita nyfiken på allt!!!

Eller du kanske har varit med MM i Paris och gått på Operan???

Jag har iaf fått betala ett högt pris för lyxen i helgen... är AS FÖRSKYLD, kan knappt svälja och öronen värker... tur att det inte är hjärtat som värker!!
Så nu har ex helvetet Tjuven varit i farten igen, så fort man lyxar till det så märker han det, han måste ha nån form av radar på mig...kanske en som känner av upphetsning, dyra drinkar, hotell nätter osv...

Ja så måste det vara, tror även han har satt voodo på en av ungarna...
Det är lilla T som är prickig som en jävla korv på hela kroppen och ungen har inte ens vett att ligga i sängen som vanliga sjuka i den åldern... Upp och studsa, spela bandy inne så det ryker alla möjliga saker i glas.... Jag blir arg och han bara flinar.

Tjuven har voodoat så här:

Sjuk unge som inte får gå i skolan pga smittorisk.
Pigg som fan så jag inte får en lugn stund
Satt på han " jag skiter i dig attityden"

Snäll gud hör min bön stick en trummstock i arslet på mitt ex!!!

Majsans lilla citat: Bättre koppar med kaffe i än koppor... äsch skit i samma!!!!

BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: