måndag 12 november 2007

Helgen, män ungar och annat ointressant..

Du har rätt Majsan... Jag kommer vara som en dröm i FBI-dressen. Min hållning är inget annat än enastående! Varenda kurva är där den ska och boppisarna toppar upp sig som dom sig bör när det vankas "hårda tag"... Fredag sa vi va?

Tycker det var ett fint kärleksbevis du fick... Vad Olala arbetar med råder det väl inget tvivel om... Hoppas inte hans kund blev allt för förbannad på att behöva få utedass . Jag fick ju iaf behålla min toa i storarummet. Ibland har man tur! Brevbäraren hade också tur. Tänk om Olala skickat skiten som vykort eller så...

Helgen har varit toppen... Fredagsmys med gullungarna. Vi käka chips och lärde vår mördarkanin att "spela död". Hur cool som helst! Dessutom lärde vi den att agera på "play death". Så nu pratar vår kanin engelska också. I sommar får "Bodils minicirkus" konkurrens. Fast egentligen.. vi vill nog inte utsätta hennes verksamhet... Man kan ju inte annat än gilla en kvinna som döper sin minigris till Barbie.

Skridskodiskot i lördags var kul. Jag tyckte bäst om korven och hemresan. Barnen tyckte nog bäst om att mina skridskor var nerpackade så de slapp skämmas. Hahha... Poor children... Vintern är ju hur lång som helst!

Har Olala köpt "doktorsdressen" med tillhörande tvångströja? Tänker på hans diagnos på dig... Empati och empati?!? Vilket jävla tjafs! Karlar har i regel tillräckligt med empati för sig själva...
Lite stereotypt att säga kanske... Men de flesta män jag känner, tänker först på sig själv, sen på sig själv och så på sig själv igen... Å sen på bilen, och sen på sina sjukdomar, skador eller krämpor... Någongång på 10 plats tänker de på sin kvinna och sen på barnen.. Empati... Blahablaha..

Tjingeling....

POK

Malla

BloggRegistret.se^

0 kommentarer: