måndag 12 november 2007

Måndag...nya löften!

Japp då var det Måndag och man har fett ångest... Hur fan kan vågen visa + 2kg på en helg....

Aha för mycket socker och för lite sex, japp så är det!!

Vad har man lärt sig av det då....

Skit i dom sliskiga drinkarna och gå direkt på sexet, har man tur så blir man svettig och då vet man att man jobbat bra.


Så nu har jag börjat GI:a inte för att jag måste utan för att det verkar så spännande...


Efter skol lämning direkt till gymet för att harva i motionsmaskiner 2X 20 minuter.... lövly!!!


Sen på the heavy shit.... lyfta stål.... Tunga vikter som 20-25 kg....grymma muskler jag kommer få.


Måste komma i form på två veckor då det är a huge party.... kanske kan man ha dessa kläder Kanske???
Dom spänner dock lite så några kilon bort blir toppen....

Tror jag ska önska mig ett trollspö av tomten så slipper jag svettas... på gymet alltså!!!

Majsan som tycker det är bättte att svettas i bingen än på gym!!!






BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: