tisdag 6 november 2007

Tjena Mätt bralla....

Skitungen överlevde lördagen med nöd & näppe...
Tänk vad hot är bra när det gäller småglin.... -Nu säger du förlåt annars så får du kompis, godis,cross förbud...

Han tittar på mig med sin allra sötaste blick och säger förlåt, men jag ser att han håller på att brista ut i asgarv...
Då tar jag tag i hans små kinder och pussar hela hans fejja så han blir dygnsur och säger att jag älskar honom....

Han tar sig ur mitt grepp, tar skydd och säger - Mamma du har ialla fall stor röv och hängpattar....

Säger bara så här: -Jag tyar icke mer!!!! IKEA nästa! Och förhoppnings vis sisådär 132.000:- rikare,,,, ja mammabidraget när ungen e på Småland!!!

-skulle kanske lägga dom kulorna på att fettsuga min STORA röv och klaga på mina relativt nya boobs....
- Min son på 6 år är inte nöjd med ditt tuttjobb på mig, hur låter det?
Japp så får det bli...... Ringer Dr Olenius redan i morgon.

Olala har varit väldigt noga med att tala om för mig vad som kostar pengar och vad en man förlorar mest pengar på: DOM 3B:NA, Bilar, Brudar och Båtar...
Jag är varken bil, brud eller båt.... I´m a woman, dessutom i mina bästa år.

Jag undrar just varför Olala lämnade tillbaka min nyckel idag??? hm.
Fast i hans ögon kanske jag liknar dom 3 B:na, vad vet jag!

UMB tycker jag aldrig fattar vad man säger:

U= är ju ungarna dom fattar ju noll och bara flinar, skitiga är dom oxå.
M= Män såklart är ju helt klart från en annan planet dom hajjar noll och surar
B= bilar ska bara funka, bara rulla på och vara tacksamma om dom får ny olja nångång ibland. Vinter och sommardäck är lyx!

Nu jävlar så ska jag också ut och flörta på nätet, eller jag kanske redan har mitt fixat, ska bara lära mig dalmål först. Babsan kan jag heta lungt.

Faktiskt när jag är ute så frågar ju massor med boys vad man heter.
Mitt svar är alltid: - Vad vill du att jag ska heta?
Givetvis med lite läpp plut och tillhörande pose.
Den går hem överallt....

Nu vet jag hur vi gör med Babsan:

Jag datar upp snubben och följer med hem.

Babsan smyger efter och jag ser till att hon kommer in.

Vi måste jobba i mörker, så när lampan släcks så byter vi, Babsilabs
kryper ner i sänger och får sig ett nyp.
Misstänker mannen nåt och vill tända så är det bara att vara bestämd och ge han vad han tål...... Go Babsan Go Babsan

D är väl ok?

Dagens ord. Bättre att vara Dubbel D är 3 B:N

BloggRegistret.se
^

http://www.blogglista.se/">http://www.bl
ogglista.se/button.php?u=desperatenotwives" alt="Blogglista.se"
border="0" />

0 kommentarer: