måndag 5 november 2007

Helgen..

Vilken bajsunge du har... Kanske ska du lämna in han också, på Ikea´s barninlämning nu.. Å hämta han när han fyllt 18? Då kan du ju iaf behålla barnbidraget. Fiffigt va`!? ;-) Äsch... Mammabidraget menade jag ju så klart!

Det blev inget party på Blidö. Vädret höll inte måttet.. Jävla skitväder! Sommardäcken är slitna och "fikusen" lider av grav separationsångest sen "födseln". Fatta!!! Den vägrade byta från vintedäck, till sommardäck... i våras. Så jag fick åka med vinterdäck tills 2:dra juli!?!? Nu är det samma visa... Fikusen vägrar att låta sig undersökas och få nya däck... Fatta att man ruttnar! Är det någon slags trend bland ungar och bilar att hålla på så här? "Utvecklingsålder" kallar visst pedagogerna/bilmeckarna, det för... Jävla skit kallar jag det för... Tänk vad man kan tycka olika!

Extramamma/mormor "Babsan" har varit här från Dalarna hela helgen... Gud i himmelen vilken kvinna! Hon har 5 barn. Hon har försörjt/uppfostrat dem själv från födsel av 1;a barnet för 45 år sen... Ä hon skrattar och är livsbejakande fortfarande... Tror du hon "går" på något? Å om hon gör det... Så måste jag ta reda på vad. Jag vill också "knapra" så´nt!

Eftersom Babsan är en varm å god kvinna tyckte jag ju att hon borde ha en man, av samma kaliber.. Som sagt... Hon bor i Dalarna í en byhåla.. Jag introducerade henne på dejtingsajterna... Å Jiissus... Så hon blev lycklig och "frigjord"... Vi skulle ju mysa och umgås... Tjenamittbena... Hon är som en yster tonåring!.. Å det är inte mitt sällskap som gjort henne så´n! Men hon har ett "prob"... Hon har beskrivit sig som en; snyggare "Viktoria Silvstedt-kopia" i 20-årsåldern... Nu vill killarna dejta.... Å Babsan vill oxå dejta... Kan du offra dig på att gå på dejt?

Jag fattar iofs inte hur Babsan tänker... 60+ " Rund och go som kexchoklo"... Eller hur det nu rimmar.....Och hon tror inte att dom ser att, vare sig hon, eller du är 20 bast? Har du någon idée om hur vi "mörkar" hela skiten och får killen i Babsans säng utan att han utan att han märker nå´tt? "Because... She is worth it".

Jag har faktiskt haft tid att "skvalpa" om kring i vattensängen, även denna barnfria helg.. Det är ju fan omäjligt att va sexig och civiliserad i en så´n.... Jaja.

Dagen kloka: Bättre å va lycklig på webben än olycklig IRL..

Pok

Malla... "mätt i bralla"








BloggRegistret.se

0 kommentarer: