söndag 3 februari 2008

Barcelona... Del 2..

Resan mellan DK och E var !??! Nada för mig... Majsan var helt i sitt essä. VD:n och hon var ett radarpar redan på Kastrup. När vi kom till Barcelona var det som om de var nygifta... Så gulligt så.. Hutiputnuti... Så... *stoppar fingrarna i halsen*

Hotellet var som alltid bra. Det är fan det bästa med mitt jobb. Jag får alltid bo på lyxhotel. Jag älskar lyxhotel... Grand Marina.. Jag passar så bra på så´na ställen. Och det är lyx att slippa städa själv och att få frukost på rummet.. I like!

Efter en snabb middag drog jag mig tillbaka för att förbereda fredagen. Vad Majsan... "Min lilla fru" gjorde får hon berätta själv. Men jag kan säga så mycket att VD:n, nu mer vet vad synd är!

Jobb heeeela fredagen... Å nu vet jag hur jävla bra jag är.... Och hur värdefull jag är för företaget... Mitt vin och min vodka... Såg jag inte röken av... Majsan lekte ju VD-sekreterare.. Blahablaha... Eller hur det nu var...

Efter ett glas rött i baren.. Däcka jag i ett par timmar. Dvs tills Majsan kom in i rummet och dängde skokartongerna i golvet och deklarerade hur jävla trött hon var, och att jag fatta ingenting av shopinglivets vedermödor... Mmmm... Verkar skitjobbigt, mumla jag... Vi byter nästa gång.. Jag shopar å du sköter "firman"... Okej för mig!

Sen... Sen...

Klockan är snart 01... Å jag är skittrött efter kompisar, 3 st på middag i går. Middag för 14 pers hemma i dag.

Och sen har jag avslutat med en kaninförlossning... Majsan och Malla har blivit farmor och mormor!!!... Till en stendöd kaninnakenbebis.... Hurra... Eller vad man nu säger.... När barnen är djupt deprimerade över kaninincidenten... Medan "farmor och mormor"... Är så nöjda!...

Det blir en del 3 å kanske mer om reeesan...

Pok

Mallahysterisktmycketnubralla





BloggRegistret.se^

5 kommentarer:

Buzan sa...

Vill höra mer nu..... :)
Kom igen.. jag kan inte hålla mig.. är nyfiken.. blev det nå sexmaraton med de 500 spanjorerna? Hur ånga par sjor köpte ni, vill naturligtvis också se filmerna ni spelade in ;)

*hångel*

Buzan sa...

Och naturligtvis så röstar jag på er mina små sötisar.

Pangbruden sa...

Såld är ordet jag känner för er blogg! Jag är såld! Ni rockar. Verklighetens Patsy och Edina från helt hysteriskt och min dag blir alltid roligare när jag läst om er. Tack, keep on!

Anonym sa...

Åååh vilken underbar början på arbetsveckan! Halkade in här från "Doktorns" blogg där Malla och jag småpratat lite:-)
F*n vad jag har skrattat! Och vad jag känner igen mig i vissa situationer.
Nopp, nu måste jag ta tag i arbetet. VD:n slutade le åt mig 08.35 (öppna kontorslandskap är ett skit) vilket innebär att han tycker det är dags att börja göra skäl för lönen.
I´ll be back
//Marie

Majsanochmalla sa...

Välkomna pangbruden och Marie...

Här passar ni bra! Ni brudar med lite skinn på näsan och civilcurage...

Pok

Malla