torsdag 21 februari 2008

Jävla trakasserier..

Hit med kålsoppan för fan... Du fattar ff inte att du har med världens envisaste jävel att göra när det gäller tävlingar...Var förberedd!

Jag vägrar väga mig! Jag har min egna måttstock... Levisjeansen... Strl 30...

- Kan bara dra upp Levisarna till låren= Åt helvete för fet! Fasta i en månad befalles!

- Kan dra upp Levisarna runt höfterna. Men inte knäppa, fast jag ligger = mindre fet! Fasta en vecka och utesluta allt fett därefter. Tills jag kan knäppa brallorna.

- Brallorna glider upp på höften... Jag kan knäppa knappen... Men fläsket väller ut! = Utesluta allt fett... Kanske fasta en vecka... Beror på hur motiverad jag är...

-Brallorna glider på, knappen knäpper sig själv och linjen mellan den smala midjan och höften är najs rundad... = Party, party ... Livet leker!

Det konstiga med mig är att jag aldrig använder jeansen annars... Eller nästan aldrig... Ibland... På våren, när regnet strilar... Drar jag på mig L-jeansen, gummistövlar och världens snyggaste regnkappa... Svart lack... Lårlång. Med brett skärp i midjan... Och går på promenad... Bara för att få uppmärksamhet!

Lackregnisen är arvegods från mamma som hon hade på 60-talet.... Så jävla snygg och världens karlmagnet! I Like! Då går jag runt som en annat Gina Lollobrigida... Å bara känner mig snygg och mystisk... Å självklart har jag på mina big, big solglasögon oxå.....


Pok

Mallakomigendåbrudarbralla!

BloggRegistret.se^

4 kommentarer:

BARISTAN sa...

har du inte läst?
har du inte lyssnat?
är du inte uppmärksam?
berätta då vad jag gjorde för fel när jag skrev:
DET ÄR BÄTTRE UTAN BYXOR
DET ÄR ROLIGARE UTAN BYXOR
BYXOR ÄR FÖR AMATÖRER

/bloggkungen 3IRAD

Majsanochmalla sa...

Hahhha.... Okej bejbi... Utan nästa gång då...

Pok

MallalängtarBaristanbralla

Pangbruden sa...

Men det är en större UTMANING med byxor..

Buzan sa...

Pangis: Vad är en större utmaning? Artt komma i brallorna.. så rätt.. Att någon annan ska komma innanför? Helt rätt igen.. Det är ju fan skitsvårt när man inte har några?!?!