onsdag 20 februari 2008

Ring, ring...

- Malla... Hallå!!! Malla...

- Flås, stön, stånk... Hörs i luren...

Jippiejaho.... Äntligen någon som vill sextrakassera mig!!! Tänker jag, och lyssnar om det är så tursamt att det ingår lite "dirty talking" i flåssamtalet... *ler förväntansfullt*...

Hallå!!! Är du där!?? Vrålar en stånkande Majsan....

Njaeae... Svarar jag... (misstänker att det är någon fiffig bantningskur på g)

Whatever svara Majsan då... Lyssna här.... "Jag har fått "världens bästa bantnings/spara pengar-tips"... Nu är jag så jävla trött på tjokkisstuket. Jag är ute och promenerar och har tänkt ut en plan för oss "tjokkisar".... Rikshospitalets kålsoppa... Det är melodin! 6 kg om dagen!!! Fatta!!!! Nu kokar jag kålsoppa till oss för hela barnfria helgen... Jag har köpt 100 kg kål och vatten finns i kranen... Bra va! Malla!!??!

Malla: Skitbra!!! *korsar fingrarna bakom ryggen*.....

Majsan: Skärp dig knubbis...

Malla: Men du... Kan vi inte börja med "soppdieten" när ungarna är hemma igen? Vi ska väl ut och röja i helgen.... Jag vill bli full på bira... Inte på jävla kålsoppa... Å dessutom... Det smakar skit, hemmet luktar fan när man kokat den typen av mat... Å man fiser ju stup i minuten...

Majsan: Du ska då alltid skjuta upp allting... Fan vad trött jag blir på dig!

Malla: Du!!! Nu ska du lyssna noga! -Jag vill inte släpa hem en man till en lägenhet som "stinker Sovjet Unionen! Jag vill inte ha sex och samtidigt hålla inne en massa kålfisar... Och om jag ändå gör gör det... Och det funkar, finfint för mig och jag får en "orre".... Så vill jag inte vara med om att jag "surrar iväg mot taket" .... Som en annan "luftpyst" ballong....

Majsan: Nu är du "ute och cyklar" igen.... Du har alltid en massa försvar för att slippa ... Jävla skitkärring!

Malla: Räcker det med att jag håller med dig... I ditt sista påstående, för att slippa äta äcklig kålsoppa?

Majsan: Vi ses i morgon... Kålsoppan levereras kl 09,15... Fetknopp....

Majsan: Å du... Bara så du vet... Min Yngsta sa att du var den enda människa som han sett naken, som kunde ha en gurka instoppad under pattarna.... Penntricket... Blahablaha...

Malla: Vänliga veckan eller?

Majsan: 09,15... Puss, puss * klick*

Malla: Fuck up!

Pok

Mallalikemajsanevenifbralla




BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Du e fan inte klok...Ica kvantum i morgonbitti, sen jävlar ska jag ta en trattjävel o hälla ner soppan i truten på dig...eller ska jag dra upp tratten i röven direkt...skiten ska ju ändå den vägen...kram o be reddy, girl!!!