lördag 9 februari 2008

Space girls

Såklart att vi är spacegirls....toppen så det känns i hela kroppen..

Hur vore det brudar med en blogg som heter spacegirls...där vi några få utvalda bloggar i hop???
Nya fräscha bloggteman varje vecka....som kanske bestämms av läsarna....ha ha!!!

shit det bore ju asabrasa kul.....

Buzan, mona, pangbruden ??!!??......Baristan kan få gästa oss ibland om han vissar fillsen, ok!!!

Malla kanske dödar mig för min "knasiga" ide....

Men jag tar chansen....för hon e så bakis o skakis så hon måste "nappa" lite...

Själv e man pigg som en mört, lagat god mat, plockat lite,,,,inge vin blir det ikväll för jag glömde min dunk hos Malla igår...får väl gå in till grannen och fälla en tår eller två, d brukar funka fint!!!

Nu ska här kollas på melodifestival och äta glass...

VEM TROR NI VINNER???

Majsan the spacecowboy
BloggRegistret.se^

7 kommentarer:

Buzan sa...

Jag e på som faaaan.. men duuu ..nu måste du fan kolla på min coola bild av baristan och hans gäng.. Ere inte så du också tycker att de ser ut??????

Buzan sa...

Malla.. wakie, weakie.. shit.. hör just en låt som jag fick till radion för ett år sen.. ..jag har spelat den i radio flera gånger.. hahahaa Hoppas inte MM blir diskad nu ...

Majsanochmalla sa...

Du har prickat in dom till 100%....

Valen är lite kär i malla tror jag eller var det tväart om,,,hm men formen på hans ögon säger ju mer än 1000 ord....lördas kramar, fan jag har inge vin hemma....dåligt!!!!!

Buzan sa...

Vadå.. var ni hos Baristan och Valen o fika idag??? Nu blir jag faan avis... Har inte haft möjlighet att se de små söta liven på flera veckor.. och så kan NI sitta dör och njuta UTAN att berätta för mig.. Men VALEN är iofs KÄR i alla tjejer.. därav de hjärtformade ögonen.. Han e en staggrandare.. (strandraggare)

Buzan sa...

Buz har en hel källare ful med saker.. bara att komma hit så super vi på..När mam och pap kommer hem säger jag bara att det var bror och hans kompisar som var här och hämtade .. o problemas

Majsanochmalla sa...

Jag ringer taxi direkt...hämtar upp fyllhunden på vägen, haffar min vindunk i farten...
Får nog släpa in henne i bilen och stoppa en spypåse under näsan på tratten....fylltratten!!!!

min melodi att skylla på andra...

-" den var aldrig inne...funkar jämt" Ha Ha

Majsanochmalla sa...

Oj... Vad missa jag igår egentligen!??!

Skyll allt på mig.. Bara.. Det kan jag ju ha det när jag ballar ut och sover..

Buzan, din teckning är såååå jävla bra! Inte göra mer på den! Den är bäst! Du är ju jätteduktig!

Pok

Malla