torsdag 21 februari 2008

Tävling,,ok????

Fetto tävling startar Måndag 25:e,,,,, kom igen nu pangis, Buzis och ni andra som vill bli av med lite fläsk nu till våren....

Receptet hittar du här...

Alla som är med måste göra ett inlägg och skriva dagsrapport, allt från hur många tappade kilon till pruttar, lukt osv.....

Tappade kilon:
Minskat midjemått:
Minskat armmått:
Minskat lårmått:

Vill ni mäta andra grejjer så skriv bara upp ju...

Så passa på att gluffsa i helgen så drar vi igång på måndag..

Majsan som är blodigt allvarlig....så det så.

JAG KOMMER SOPA MATTAN MED ER ALLA.....HAHAHHAHAHHAHA

BloggRegistret.se

8 kommentarer:

Buzan sa...

Meh.. har ni oxå en tävling nuuu.. :)

Är tanken att vi ska skriva det i egna inlägg eller här hos er??

Buzan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Majsanochmalla sa...

Skriv ett inlägg på din sida så skriver du dagsrapportnen som kommentar...eller nåt...
Kul att du hakakakar..kram majsan

Anonym sa...

Im in! Och jag har ett jävla stålpsyke så jag kommer att gå ner mest! Ni har ingen aning vem ni tävlar mot ;-)
Kör Sön-lördag för jag ska tävla i Borås nästa söndag och då behövs lite kolhydrater.. Kastar inte bort flera hundra..vill vinna jööö i allt.. :-) Pöss


Kom igen nu Buz!!!

BARISTAN sa...

jävla tjat om vikt.
det har jufan ingen betydelse
just more to spank som vi brukar säga

Majsanochmalla sa...

Mmmm... Majsan är fan viktfixerad... Jag vill ju bara ha kul och najs...

Pok


Mallaenkelbralla

Majsanochmalla sa...

Inte så orolig här finns det att spanka på ändå....love it!!!

Aj tusan vad svårt att stå o skriva, försökte just sätta mig ner...inte bra!!!

Anonym sa...

Det är inte så kul att bli spankad när fläsket dallrar så mycket att man får hjärnskakning! Det är för att undiva dylika komplikationer som vi bantar! Minsann!