fredag 22 februari 2008

Storhandlat-psykbryt-bad-vin & en skvätt tårar

Nu du Malla,,,,,jag har handlat allt till vår vinnarsoppa...
..lite mer kål o lök i din bara för den goda luktens skull...prutta/fisa/fjärta/möka kommer nån att göra mer än jag---trallala....

Hade lite psykbryt i natt när jag inte kunde sova, därav sms...för du hade väl stillknockat dig till sömns o hörde inte när jag plingade...men de har gått över nu så va inte orolig vännen, ett litet bad och en panna rötjut klarade biffen...

Men jag undrar hur i helvete påsarna under ögonen ska försvinna...lite soppomslag kanske...hm, jag tror jag ska prova,,,så fort jag vaknat...ja just det jag kanske måste laga till den me....Gurkfan får fixa så länge, ska sova med gurkan i min skönhetsmask som jag fått av en klok vän....M-Berta

Ladda nu för soppan så ringer jag dig när jag vaknar..

Majsanrussinpajsarn




BloggRegistret.se
^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej varför psykbryt? Någon som varit du? Skicka dom till mig.. behöver röliga mål att träna på..

Eller var du ledsen för att jag korades till bitch 2008?

Pösss och löööv!

Majsanochmalla sa...

Majsan...

Gullefina, kom eller ring så fort du vaknar..

*kramar om*

Pok

Malla