onsdag 31 oktober 2007

Analfabet där...

Jag hajjar ingenting, jag har då aldrig några språk/kommunikationsproblem.

-Spisreparatörn hajja direkt att det skulle gå på garantin fast kvittot var puts veck...... - lite plutande med munnen och sträckt rygg!!

- Ungarna fattar vinken då jag skrikit mittbena på dom, inte svårt alls!

- I trafiken inga problems: Störst går först!
(alla fall ett tag till, hemska tanke)

-Olala hajjar vad som är på G när mina ögon blir glansiga.
Han e snabbtänkt den mannen!

- Skitungarna på skolgården står som ljus när jag kliver in,
Dom har hajjat!

- Kan erkänna att dom på banken och jag inte förstår varandra, dom e fan inte kloka dom säger att jag inte har några pengar...
Dom hajjar ju noll.

Annars så tycker jag det funkar fin fint!!!

Tjolahopp för denna gång,,,, Majsan

BloggRegistret.se




0 kommentarer: