tisdag 30 oktober 2007

Hemma nu!

Vad händer... Här åker man på "sporttävling" till Ullared (jag vann!!!) och kommer hem och får se så´nt här!?! Inte bra! Men iofs jag tror på att supa sig skitfull, Skita i pillertrillandet!Gråta´och förbanna och sen ligga bakis en dag och surfa på nätet, vräka i sig godis, kolla DVD för att sen sova som en gris... Å vakna upp 2 dygn senare som vrålhungrig lejoninna. Kan du skippa pillrena tills du testat min metod så gör vi en utvärdering på fredag då vi ska ses på HankySpankyshoppen? Om du inte fixar det själv kan jag erbjuda mig att supa till med dig och gråta/förbanna med dig och även vara bakis med dig... That´s whats friends are for.... (Dooooar som fan!!) Barnen är hos sin pappa from tordag em.

Ullared.... Ja vad säger man?!??! De får bli vår nästa grej! Du säljer inte Chevan förräns vi varit där tillsammans! Fatta! Det var paradiset! Å man behöver STOOOOR bil då.... Med lite tur tjänar vi in så mycket pengar så du kan behålla Chevan och jag Fååården. NK suuuuger... Vi behöver inte den "containern" något mer!

Vad det gäller ditt "photoshop" gillar jag det skarpt! Jag tycker vi "vuxna" ska vara förebilder för våra barn.. så låt "photoshopen" vara! "Fläsläggs rouls"..

Du... Gällande kidsen... Du vet min "lilla T".... Innan jag for till Ullared i söndags. så utspelade sig följande konversation mellan henne och hennes lika 7-åriga kompis:

H - Ska vi ut å spela flöjt igen (efter lunchen)?

Lilla T: - Japp! ( kidsen fick gratis plastflöjtar, en blå och en röd på Burger King i onsdags)

Präktiga mamman: Okej, ni får gå ut och flöjta.. Men ni vet reglerna!?!?

Lilla T: Mmmm... Man får inte tigga/tvinga till sig pengar.

Präktiga mamman: Bra!

H: Å man får inte nita dom....

PM: Förstummad och chockad.... (asgarvar i smyg)

Lilla T: Näeeee.... Och om man måste slå dom, ska man aldrig slå dom som är större än en själv, bara dom som är mindre, annars får man däng, säger mamma (=PM)... (2 mammor vrider sig av skratt)...

Har jag, Präktiga mamman, lyckats eller misslyckats???! Sug på den du!

Mitt råd, för dagen... "Blott en dag... Ett ögonblick i sänder"...


Tjingeling!

Kram

Malla






BloggRegistret.se

0 kommentarer: