söndag 28 oktober 2007
Nu är det bråttom här!

Jag ska följa med "fiffiga vännen" till shopoholicernas" paradis!! ULLARED! Vad säger du nu då!??! bilresa, övernattning och 2 pavor vin är inplanerat. "FV" har planerat allt. Jag tar lönen och hakar på. Livet är härligt! Och jag gillar att det är okomplicerat. Inget mat och nyttigheter. Jävla tjafs! Direkt på hårdvarorna, shopping och vinet! Tack, tack!

Jag vill bara säga att jag tycker att du är ett under av tålamod... Spisen har inte funkat på 2 år... Och idag skedde undret. Du kom på felet! Du är bra! Själv tror jag min spis hade självantänt, under mystiska omständigheter och blivit en försäkringsfråga... För att inte tala ióm ditt tålamod med tjuven... Herre Gud! Mitt ex hade nog spungit på min brödkniv 27 ggr och slagits med min stekpanna 30 ggr så att stekpannan bara måste försvara sig med att hoppa på exet´s huvud...

Har ni fredag hela veckan hemma hos er? Hur fixar man så´nt? Vi är klart intresserade, så hjälp oss min händige vän!

Ska jag köpa ut ngt från Ullared... Hojta bara till! Hårdvaluta om jag uppfattat saken rätt!

Tjingeling och kram

Malla

BloggRegistret.se

0 kommentarer: