måndag 22 oktober 2007

Systrarna M som i Majsan & Malla


Jag har just avslutat ett telefonsamtal med min kära medsyster Malla, och jävlars vad vi har skrattat...
Hon som är nyexaminerad syrra, ja hon tog sin examen igår....: pat var en medelålders herre någonstans i sverige och hans tillfrisknande tog fart då syster Malla tog till alla knep hon lärt sig på sin gedigna utbildning.
För att kunna åka till pat så satte hon dropp på sina ungar, hon tog påsen som det stog "fredagsmys" på, just den påsen innehöll allt ungar kan önska sig på en fredag: chips, dipp, lösgodis och givetvis coca cola...så nu kommer coca cola att höja vinsten igen.... Estrella och godistillverkarna kommer nu att få anställa mer folk så att alla ensamma mammors fredags-kvällar kan räddas....
Ungarna satt som gjutna framför tv:n med droppställningarna brevid, lagom mätta och stinna i magen när Malla kom hem efter 4-5 timmar..... Det fiffiga med droppen är ju att man själv kan bestämma hur länge" fredagsmyset" ska hålla.
Hopp i uniformerna nu ni "singlemothers" out there och ut på stan, det finns massor av behövande pat:s där ute som är krassliga och i desperat behov av en varmhjärtad syrra.
Så nu får vi ge oss ut i fredagsnätterna och nattvandra.... SYRROR PÅ STAN eller SISTERS ON TOWN!!!!!Desperat så har jag klickat runt på min lilla dator för att hitta lite medsystrar och jag fyndade "syrror" på nätet, så titta och njut och låt fantasin flöda....


droppelidropp sockertopp

0 kommentarer: