måndag 22 oktober 2007

Majsan

Majsan här!

Åh vad skönt att höra av dig vännen, tänkte att nu har du väl fått kåtslag och dött därute i "Fina Förorten".

Fick ju ett sms här på min "polis" telefon och blev ännu mera orolig för signalementet stämde ju in på dig Malla,
ja jag kan erkänna att så även på mig, för den där jävla guden uppe bland molen skiter ju fullständigt i lilla mig
och mitt ödleliknande utseende.
Här är sms:et:

Polisen har hittat ett tandlöst kvinnolik med skrumplever, skitiga fötter, hängpattar + extremt slapp mus å hårig röv
Vad skönt darling att du visar livstecken om än så svaga,,,,,kåtkärring där!

Jag fick äntligen gå på maskerad idag med min nya sjuksköterskedräkt.....pilutta dig va!!!!

Fick ett litet samtal från olala idag som hade några minuter över mellan alla rördragningar.
Ja han var ju lite sugen..... inte så konstigt så läcker som jag är...

Nu gällde det att tänka klart: sminket på fort som fan han kommer ju inom 10-15 minuter, det gick ju
fort alldeles för fort tills jag upptäckte att jag glömt mascara, shit det och läppmojs är ju det viktigaste.
Tänk att blinka med en sugande blick utan mascara, helt bortkastat. Å tänk en plutande ångande het
mun utan läppmojs, näe då är det illa då ska man fan inte få nåt, då kan man lika gärna ta fram den
där saken med batterier, då spelar det ingen rolhlhur man ser ut eller är klädd.

Mysfakorn måste vara hög när olala kommer på besök, så då tände jag ju ljus i både badrummet( ja för
olala duschar innan vi ska pippelippa) och givetvis i sovrummet, bäddade sängen och la på mitt
syndigt svarta överkast, snygg stor röd kudde och la mig ner och väntade.

Tänk er mig i min lackdräkt med den lilla huvudbonaden, vita alldeles för höga skor med stilett klackar, som man
inte kan gå i så det får bli mina knullskor, ( ja det finns ju både Dansksor och Finskor så varför inte knullskor) sen satte jag fast latexhanskarna utan powder i storlek 7,(bra med små händer tycker olala för då finns det en speciell kroppsdel som ser större ut), i troslinningen.

Ja så kom den lilla godingen och vi bejakade våra djuriska lustar i sisådär 40 minuter, fan vad jag ryser när
jag skriver talet 40.... oh shit det är ju nära nu.....ja att jag ska fylla just det jävla talet har klamrat sig fast som en äcklig igel i mitt huvve.

Sen åkte ju olala här ifrån och jag var helt slut, för att efter ca 1 timme få ett nytt samtal från olala och
han ville ha mer av mig, kvinnan som ger honom men för livet... Oh dame I`m good!!!!!!
Då var det bara att hoppa i den lilla dräkten igen och köra favorit i repris.

Nu till gröten.... vi kallar det bara gröt fast å andra sidan är det lyx för oss då vi äter gröt för det gör vi bara när vi har lite
extra tid på morgonen, Fast ungarna äter inte den vanliga gröten, näe dom ska minsan ha "dagisfrökensnamn-gröt",
jag kan ju kalla henne Anki.... så ungarna ska ha Ankigröt, inget annat passar.

Dagens motto:
Man kan andvända samma kläder 2 gånger på samma dag!

Febertermometer e vad jag heter!!!!!