måndag 22 oktober 2007

Efterlysning

Majsan efterlyser Malla som igårkväll runt 18 tiden var nog klockan, eller nåt annat vad vet jag kollar inte på den så ofta.

I allfall så talades vi i telefonen då Malla var på väg till just denna medelåldes man någonstans i Sverige, ja ni vet han som fick medusin av Malla förrgår.
Hon är så glad i hågen, lite hög puls då hon berättade vad hon hade på sig, eller kanske inte på sig.

Här kommer signalementet: Rötott me bruna ögon, i snyggt svart sexigt fodral av den tunnare sorten, ja vad fan en neglige utan TROSOR!!!
Och bara en svart kappa över, fan Malla du skulle ju haft en lång rörävspäls, men sånna finns nog inte ute i förorterna, så svart kappa får väl duga då.

Trot eller ej men när vi pratar i telefonen så hon sitter i bilen på väg till denna man så hörs sirener och Malla utbrister:
-Hoppas dom stoppar mig då kommer dom att se hur lättklädd jag är,,,,nu har min fantasi skenat iväg, jag kan riktigt se Malla kliva ur sin lilla raket till bil, lägga händerna på taket och sära på benen, shit pommesfrittes, Malla säger då:
- Tänk när jag kliver ut och min lilla tunna neglige som slutar precis under rumphänget och polisen säger:- Hur var det här då, gick lite fort kanske?

Vi brister ut i tokskratt som varar i ungefär 5 minuter, som sagt kollar inte in klockan så ofta men mellan tummen pekfingret så var det minst i 5 minuter, jag kan höra Malla på andra sidan luren kippa efter luft och nästan köra i diket.
Men Malla hade inte sån tur så hon åkte vidare..

Jag kunde inte låta bli att undra när hon nu skulle besöka lin loverboy så där sexig o snygg med rumpkort neglige om hon skulle börja garva under själva sexet åt vårt lilla samtal.

Jag är ju skitnyfiken så ser ni en rötott med förmodligen glansiga ögon och ett flin som sträcker sig upp till öronen, kanske lite ruffsig i året och skrynkliga kläder i en liten röd raket, så skicka hem fanskapet!!!