onsdag 31 oktober 2007

Å fan!

Du är otrolig... Jag ska försöka med dina enkla kommunikationsvägar. Det enda jag ser som ett problem är bilen... En "Fååård Fiicus" kan aldrig bli "störst går först-objekt"..

Du... Jag kan sätta vindropp på dig. Så där omänskligt ska du ju inte behöva ha det.
Jag kan tänka mig att dunk...slang å nål in i armen på dig blir perfa! Så kan vi bygga om barnens gamla barnvagnar till droppställning, så du alltid har påfyllning. Bra va?

Jag har också tankat vin... Blir ju så matt. Barnens galna farsa tjafsar om 6,84 kr/barn och dag fortfarande..... Jävla meckenschmecken. Hur patetisk/omanlig får man bli?!

I dag har "Stora T" 3 kompisar hemma....4 st 9-åringar ligger på tvären i dubbelsängen. Fy fabian vad jobbiga dom kan vara... Men de taggade iaf ner lite när jag började "moonwalka" för dem.. "Stora T" skämdes i hjäl och de andra 3 drog täcket över huvudet och somna... A mom got to do... What a mom got to do... Nu sover de sött!

I morgon ska kidsen till "fattiglappen"... Då ska jag förlusta mig i vattensängen i "fina förorten".. För det är jag värd! Och MM med för den delen... Det blir ett "Hallelujamoment" av stora mått. Känner att jag börjar bli "höghaltig" = Long time... No sex... Å det gör mig förbannad/sur och tvär. Lite härlig sex och jag kommer att vissla resten av helgen.. *sjunger: Ohhhh to sexy for my love, to sexy..... *


På lördag ska jag till kompisar på Blidö. Utklädd å fin! Men jag har ett problem... Jag har genom åren hittat på mycket bus som skrämt skiten ur de flesta. Barn som vuxna. Nu har jag idéetorka. Har du några tips?

Dagens tips: "Lika bra med ex:et på månen... Som månen på ex:et"... Bara man blir av med skiten så....

Skitmånga kramar!

Malla, som vill in i MMs bralla



BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

I love härlig sex

Anonym sa...

du gnäller d har ju inte ens börjat o storma än men du kan nog ha d brukar ju komma mer o mer o mer

Anonym sa...

bra start