tisdag 23 oktober 2007

Elfel

Måste bara berätta om kommunikationsfel, idag när jag skulle duscha så följde Olala med mig, han satte sig på toalocket och snackade med mig, inte fatt jag hörde så mycket.
Eftersom Olala är den barnsligaste mannen jag hittils träffat så höjer jag inte på ögonbrynen när han ska pilla och fixa med allt.

Inte heller idag så kunde han hålla fingrarna i styr, han väl hoppats på att han skulle ge sig på mina små nedre regioner, men inte då. Han lyckades hitta i en lucka i väggen i badrummet en sladd, hoppsan och hela huset slocknade, Olala grips av panik då kl är nästan fyra ja han ser ju jourtaxan ticka.

Jag som då är av den lite lugnar arten, jag är ju kvinna säger åt Olala att ta det lite lungt. Har varit med om detta tidigare, så jag börjar dra ut sladdar och släcka alla strömbrytare. Även den som Olala lyckade vrida på så vips i planeten så börjar det att lysa.....Åh vilken bra kvinna jag är....

Eftermiddags motto:

En bra kvinna reder sig själv!