måndag 22 oktober 2007

Mallan !

Hoho... Mallan här!


Chilla... Jag har ju bara bejakat min sexualitet.... Efter råd från terapeuten...

Så här var det tänkt:

Myssöndag med god bok, nyttig frukost/lunch och tvrepriser, sova en stund, duscha slänga på sig neglige, minkpälsen och höga stövlarna och så glida ut i Jaggan för en upphetsande tur till Mannen med stort M. Som ägnat dagen och supermanliga sporten pistoskytte. På vägen skulla jag ju bli stoppad av polisen.. Som genast skulle haka på min sexiga look å dra på mig handfängsel. Efter kroppsvisitering så får jag lämna snyggingen som med sina händer hetsat upp mig lagom för en tur till "fina förorten" .. Väl innanför dörren ska MM ta mig på hallgolvet.. Sen bjuda på ostron och champagne... Efter mer sex skulle vi somna tätt i hoppslingrade i en hästensäng med sidenlakan. Mysig morgonsex, gemensam dusch och frukost. Jag åker och handlar och fixar allt som krävs för att vara den perfekta mamman då barnen kommer från den stolta/perfekta pappa.... Å så levde vi lyckliga i alla våra dagar.... *suck*

Så här blev det:

Svart kaffe och en cigg till frukost. Lunch: chokladkola, svart kaffe och 2 cigg. Städa,tvätta och leka Dr Dolittle med barnens galna mördarkanin. Klarade mig med endast ett bett i fläskvalken (som jag naturligtvis inte har). Kaninen hade en bra dag! :-[

När MM hörde av sig hade jag inte läst en rad i någon god bok. Än mindre sovit middag. Hoppade i duschen ivrigt funderande på vilka poliskontroller som ev kunde finnas i Stockholmsområdet. Kanske borde jag skaffa en polisradio? Hmmm... Bra idé!!! Ska kolla Blocket när nästa mammabidrag kommer den 20 november.

Jag drog endast på mig negligé, ingen bh, inga trosor men med en doft Chanel i halsgropen ( läs: billig gratisprov från barnens parfymsamlig) . Päls skulle jag aldrig dra på mig... ( läs: jag har aldrig fått någon eller haft råd att köpa själv). Höga lårstövlar lånade jag av vänninan L. Efter lite köpslående om min nyinköpta sköterskedress. Klart hon får låna den... Men är hon snyggare än mig i den tror jag vår vänskap är över! ;-)

Knödde in mig i bilen... Som är allt utom en Jagga... Liten, skruttig, skitig och skittråkig att köra!
On the road again... På Klarastrandsleden kom POLISEN!!! I värsta Jeepen med blåljusen bakom mig... WOW!!!! Snabbt körde jag åt sidan och knäppte upp kappan... Ut ur bilen med körkortet i högsta hugg.... Skitlycklig!.... Tjoho... Här är jag! You´r wet dream! ... De blåste förbi i 160... Jag sprang efter ända tills en tjurig gubbe skrek idiot... Dom var ändå inte så snygga å så behövde dom väl brillor... Eller?!?! Kanske var dom bögar!??! Så var det nog...

MM blev iaf skitglad och hälsade välkommen med "flaggan högt". Han är den enda av mina förväningar som infriades den här dagen.... Men champagne å ostron är inte hans grej... Lite mer jordnära köttbitar serverades. Jag håller käften och äter... Å tänker: "Gratis är gott... Gratis ÄR gott"... Blir så trött å däst så jag somnar efter att helt okvinnligt både rapat och släppt en fjärt.. Efter en stund väcker MM mig och säger åt mig att gå in och lägga mig i sängen. *Hjälp* Vattensängen är helt omöjlig att sova i ensam. Än mindre 2 knubbisar... Ursäktar mig med att jag måste hem för jag glömt necisären. Efter lite mer skön sex... Så drar jag hem till min egna sköna säng.

Det vill säga... När jag sitter i bilen ser jag att bensinmätaren står på noll. Den självsäkra sexbomben som lämnade södra förorten vid 18-snåret har plötsligt förvandlats till en småfet, skittrött ocharmig tant. Med mina sista krafter uppbådar jag mina krafter och tankar bilen... Går in och betalar... Med solbrillorna på... Hade personalen inte reagerat innan så väckte jag helt klart deras uppmärksamhet genom att bära solbrillor kl 23 en söndagskväll i "fina förorten"...

Hemma betraktar jag mig själv, naken i spegeln... Det är nog som ena ungjärpen sa när hon betraktat mig naken en längre stund... när hon var 4-5 år... Mamma!!! Vad fina tuttar du har... å långa...

Så är det nog. Kanske ska jag sätta in kontaktannons "kantstött tant söker kantstött gubbe för lagom sex, i kolsvart sängkammare" ...

Eller... Du... Jag byter terapeut! Eller du... Jag skiter i terapeutande! = Mer pengar till "livet här och nu"... Så får det bli! ;-)

Du... Handlade nya skor på rean i lördags... De kostade egentligen 2 500, jag betalade 750 kr. Så eftersom jag sparat 1750 kr kan jag bjuda dig ungarna på McDonalds någon dag. Mina kids kommer bli glada. De är trötta på havregrynsgröten som jag kallar för GI mat. Låter ju iaf nyttigt... Vad kallar du er havregrynsgröt?

Mallas kloka ord på vägen: " När ballen smakar skit är äktenskapet över"

Kram

Malla