lördag 19 januari 2008

As:et...

Läste Aftonbladet i går.

Alex Schulman, som har sitt efternamn efter sin pappa. (Som var ju ganska känd... Så känd att Alex mamma kunde rida på namnet när de gifte sig... Grattis!! Inget fel i det.) ... Kritiserade en Kallursysters man för att han tagit sin frus efternamn vid giftemålet. Jaha... Inte för jag fattade problemet... Och?!?!

Nästa sida var ett uppslag om Katrine (heter hon så, AS:ets fru?) Schulman...

Men GUD?!? Har hon bytt namn bara för att hon gifte sig... Så originellt?!?! Och vad är skillnaden på om hon eller någon annan byter efternamn.. Oavsett kön?!? Eller vilken anledningen är?

Inte vet jag... Men AS:et verkar vara en uppuppblåst ballong... Kan ingen sticka nålen i han snart... Han är ju som en parodi på sig själv..

Pok

Mallafattarnadabralla...

Eller?!?!



BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

BARISTAN sa...

fröken, fröken , jag har en fråga!
vad är det du är så förvånad över, utan sin farsa skulle A inte vara annat än skiten du trampar på på gatan, inget vill jag hellre än att få klämma dit den saten i en riktig bloggfajt. rolig pajkastning.
han skulle inte ha en chans. men han vill ju inte anta min utmaning, har jag det idioten på FACEBOOK i månader. inget funkar, tror att det e för att jag e anonym

MonasUniversum sa...

Hörru, nåt helt annat: vadå mässa? Är du på g till Formex? Då får du fanimej komma förbi och säga hej.

Om du vågar.

Chicken shit!

Majsanochmalla sa...

Mona... Vad tror du...

Du ska få en fet kram av mig... Om jag nu kommer dit. Lite probs med logostiken. Vi får väl se..

Kram

Mallafetmättabrallan

Majsanochmalla sa...

Baristan... Nu är det väl dags att vi "nålar" honom då... Har ungefär undvikit honom i år.. Men han ska ge fan i att nästla sig in i "mitt hem".. Då får han på käften! *Jabbar*... Å klart går han inte i svaromål om du kontaktar han... Han är för feg och okunnig!!

Pok

Malla

Majsanochmalla sa...

Ta fram hagelbössan nu malla o peppra......