tisdag 22 januari 2008

Kärlekskrank & kärlekskrank...

.,..själv e jag knullkrank...d va så länge sen sist, min kk jag hade blev sur & stack..Det är väl inge att bli sur över att jag kommenterade hans sätt att byta mina spotlights i taket på.....0 jag hade ju rätt nu fan hänger dom på trekvarten.
Han lyssnade inte på mig, jag visste nästan till 100% att man behöver en liten magnet o dra ut spottarna me...men min kk har skruvat sönder så nu hänger bara kontakterna kvar i taket...very funny...NOT.. Så nu behöver jag en elektriker.

Så snygga kåta elektriker mejla på majsanochmalla@spray.se ...men först mina spottar sen hångel, OK?????

Men medans jag är knullkrank så går mina små o stora batteridrivna vänner för fullt, tänk om dom kunde snacka...ja då skulle dom snacka allvar med mig...
Men nu kan dom inte det & jag kör på...

Majsanbatteryfly
BloggRegistret.se
^

3 kommentarer:

BARISTAN sa...

fan är ni kranka i symbios?
detta var ju helt klart dagens längsta garv.
själv har jag suttit hos fabror doktor halva dagen för att han skulle undersöka mitt döva (IGEN) vänstra öra i 12 sekunder. japp jag e stendöv IGEN på örat. helt sjukt.
men vad e det jämfört med extremt upphetsad?

Buzan sa...

stora och små batteridrivana vänner.. de e fan till att vara lat :)

*kläm*

Anonym sa...

Spottar fixa jag. ;) haha