fredag 18 januari 2008

Satans vad trött jag blir på mig själv..satan, satans, satans...

Åhhhh... Vad är det för feeeel?!?!??!?

Ajjajjjjaj... Värsta, svindyra rynkkrämen är slut. Det upptäckte jag i morse.. Okomplicerad som jag är tar jag bara något annat som står i badrumsskåpet... Favvomärket L funkar ju alltid... Smörj, smörj...

I med 3 kids i bilen (Stora T har haft riot med bästisen i natt)... Satans vad konstigt det känns i fejjan... Det känns som jag rodnar och det börjar dunka lätt i skinnet. Kollar i backspegeln.. Är helt illröd i skallen!?

På skolan frågar de hur jag mår...

Hem fort som fan... Det dunkar/svider och känns helt fel... Känner ett lätt tryck över vänster bröst också... Ska jag dö nu? Tänker jag, lite lätt stressad...

En snabb koll i spegeln... Fan!? Vad händer!?! Näeee... Något stämmer inte... Vad var det för creme som jag egentligen använde i morse?!? Kollar... På handfatet står anticellulitkrämen ( som jag naturligtvis inte behöver).. Läser på knackig skolfranska att det ska kännas/brännas och bulta... Blodcirkulationen ska stimuleras!??! Stor varning medföljer också... ¨Tvätta händer/akta ögonen mm, mm...

Bh: hade hamnat på trekvarten å vridit sig ett varv...Inte konstigt jag hade "bröstsmärtor"...

Hjärtinfarkt... Visst... Fantasin är det iaf inget fel på...

Mitt illröda fejs gör ont och ser inte klokt ut... Funderar på att skicka taxi att hämta ungarna på skolan.. Japp så får det bli!

Pok

Mallavärstarodnarvimsbrallan


BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

Anonym sa...

skrattar;) *asg* näää dååå på med kepa och en halsduk upp till nesan ,sen kan väl ungarna komma direkt till bilenm spar taxi pengen till en fest istället!!
Eller om ungarna kan gå hem ännu bättre ;)