onsdag 23 januari 2008

Försvar...

Till "Stora T´s" försvar måste jag ju tillägga att det bara förekommer verbala käftsmällar nu mer... Det är bara "Lilla T" som får riktig däng ... Å så ska det väl vara... Syskonkärlek eller vad det nu kallas... Å é man minst får man skylla sig själv...

Jag gillar inte när de slåss... Verkar så B på något sätt... Någon gång hoppas jag att de lägger av med så´nt skit.

Men det vete fan... Själv blev jag ju skogstokig på min elaka drogande syrra, bara för något år sen... Jag blev så förbannad, så jag kasta ett dricksglas i arslet på ´na... Sen när "medlarna" sagt sitt... Dom höll med om att hon varit provocerande och skitdum.. Men slåss i våran ålder!??!? För syns skull... Jag menar... jag är ju ändå vuxen!... Sa jag... Förlåt! Det var inget bra gjort av mig... Men inom mig tänkte jag... Fan, fan, fan... Att glaset inte träffa ´na i skallen!!! Inget hade kunnat bli sämre... Iaf.. Hon drogar på och lever sitt "låtsasliv"..

Pok

Mallanonfightinggenerationbralla... Egentligen...


BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: