tisdag 12 augusti 2008

Jag kan inte hjälpa det...

Men jag tycker vår kanin är bedårande i alla sina egenheter...

När jag sitter och jobbar järnet... Dunkar det till i kaninburen.. Och vips har hon brutit sig ur fängelset. Hon går upp på hustaket... Och hoppar ända tills taket på buren brakar samman.. Hopp så är hon ute... Sen lullar hon runt mig.. Ända tills jag kelar med henne.. Ignorerar jag henne så förföljer hon mig ända tills hon fått sin vilja igenom..

Sen chillar hon lite.. Struttar runt och markerar med "hakgnidningar" att allt från datorer till handväskor är hennes... Sen lägger hon sig i soffan/sängen/fåtöljen och somnar gott!

Som sagt... Jag tycker om henne, trots allt!

Pok

Mallaingenkaningrytaidagiafbralla
BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

ullrika sa...

kaniner och ullisar går inte så bra ihop. har inte lärt mig gilla dom där luddbollarna. söta är dom, jo. och mjuka. men jag kan dom inte.