onsdag 20 augusti 2008

Mördarkaninen och jag..

Vi går här och funderar...

Jag frågar henne... Ska vi äta Sibylla idag?

MK: Näeee... Aldrig i livet... Jag vill ha crispies... Gurka o... FaluRågrut....

M: Vafan... Då måste jag ju åka och handla...

MK: Ock!?!?!? (här höjer hon på morrhåren)...

M: Ät pellets som andra kaniner!!!

MK: No way!!! Nu är ungarna borta... Då kan jag käka sockerchockmat o du Sibyllajävlakorven som ungarna avskyr... Fatta läget matte!!!

M: - Fan!! Det har du ju rätt i... Tack "ninen"... Jag tycker faktiskt väldigt mycket om dig... Du är som jag.. Både snygg och smart... *hoppar i kläderna*...

MK:... Mmmm... Tro du att du är både snygg och smart... Det bjuder jag på!

M: Va!?!?!? Sa du något?!?

MK: Näe... Inte alls... Dra nu!

Pok

MallaälskarkoktaknaprigaSibyllakorvarbralla
BloggRegistret.se
^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att ha en liten mördarkanin att få medhåll eller mothugg av, själv har jag ingen "mk" så jag pratar för mig själv... MMmmm funderar endå på om vi inte får liknande svar :D)// Sol

Majsanochmalla sa...

Mest mothugg Petra... Mycket fanatasiskriverier blir det ju om "ninen".. Men det är faktiskt helt sant att hon är väldigt personlig, argsint och tom "morrar" till oss... Ninen är guld!

Pok

Malladukanlånahennebralla