lördag 21 februari 2009

Vafan Malla matbloggar du för????

...Ok Malla, här brilljerar du med fildeg/kikärtor och fan o hans faster....


Vem fan tror du att du är?"???? "Se nu hur jag lutar hela min tyngd över spisen och spänner mina ögon i dig....o ser hotfull ut,,,Ha ha......nu skiter du på dig va...mallagöraibralla!!!!


Nä vet du vad, tacka vet jag Familjen Dafgård/findus/Abba o resturang käk!!!!


För fram tills ett par månader sedan så kunde jag inte reda en sås ens...Men jag drog ju med mig en kock hem från krogen ungefär i samma veva...and he tougth me,,,BIG TIME!!!

Tack Mr resturangägare!


Så nu reder jag såser, lagar carbonara som en annan cock!!!!!


Rörmokarn lärde mig rensa rören...tack Big S!!!

Bankmannen gav mig en bra advokat...Tack Don V!!!!

Piloten lärde mig hur man använder autopiloten och varför...tack G!!!

Målarfan....satte spår på mig i promisse....Not nice Z!!!!

Taxichauffören.....vet hur man tar sig från 0-200 utan probs....Gulliga M!!!


Ja jag kan säga att jag lärt mig en hel del sen jag skilde mig...och jag utnyttjar mina kunskaper väl och delar med mig.....tex jag och Sivan delade på Rörmokare S på ett hotel på Åland i September.......så hon vet oxå hur rören rensas!!! Och det är ju bra ifall jag glömt bort och måste fråga om nåt!!


Så skryt du Malla om din mat.....jag är inte intresserad...för att koka/äta korv behövs inte några kunskaper det kan man ju bara!!! Lite lagerblad och sånna där korn...hepp!!


Eftersom Malla matbloggar så tänker jag modeblogga.....Tänker lägga ut en bild på mina snyggaste/syndigaste stövlar men inte idag, måste fota dom först....Bör nog nämna här att Victoria Silvsteth har blivit fotad i dom!!!
Så håll tillgodo med en fin sockerkaka sålänge...bakblogga e min melodi, tror jag!!!
Gonatt säger majsankakanpajsan

BloggRegistret.se^

1 kommentarer:

Malte sa...

När sockerkakor ser ut så där brukar de vara goda.